Visningsbild här på SH

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Har länge varit utan visningsbild här på SH men känner att det är dags nu!
Ja vill självklart ha en grym hojrelaterad bild! Känns dock väldigt "B" att sätta sig o googla nått meningslöst så därför frågar jag er!

Kan ni hjälpa en SH-medlem i nöd o lägga upp coola bilder, gärna en man får låna av er :yoparty

En bild på dej, din hoj eller något annat i din omgivning kanske ändå är mer intressant.

Du kan få köpa min bild relativt billigt. :gnissla
Ska vi säga en femhundring?
PM:a vid intresse! :rolleyes:

Det är nya regler sedan... ja, vad är det? Ett par år tillbaka? Man måste skicka PM till en moderator, sedan väljer de ut en bild de tycker är representativ och meningsfull. Brukar inte kosta några femhundra spänn heller, Ludenben bara driver med dig. Var väl tvåhundra sist jag kollade.

Innan det infördes hade folk bilder på sig själva och sina egna hojar. Du kan ju tänka dig hur det såg ut!

Gör som alla andra. Leta upp en sexig tjej på nätet som du aldrig skulle vara man nog att få i säng, och använd hennes foto som avatar. :D

Det finns fler bra sätt att visa sina komplex, exempelvis genom att använda filmbilder (oooops, heheh), andras häftiga hojar och egentligen det mesta som inte visar ens egen trista verklighet. ;)

Gör som alla andra. Leta upp en sexig tjej på nätet som du aldrig skulle vara man nog att få i säng, och använd hennes foto som avatar. :D

Det finns fler bra sätt att visa sina komplex, exempelvis genom att använda filmbilder (oooops, heheh), andras häftiga hojar och egentligen det mesta som inte visar ens egen trista verklighet. ;)

haha.. man nog, måste väl erkänna att det finns dom man viker sig för :tuttar
Men tänkte mer i banorna att de finns jävligt bra bilder folk har tagit på hojar som kör på bana o så, ser jäkligt bra ut ibland! Skulle va kul o ha en sån :D

Sen är det klart att ja förstår att han skojar :P 500 spänn, aldrig, skulle inte betala så mkt pengar för en bild på en v-twin, kanske en rad 4a! :va

haha.. man nog, måste väl erkänna att det finns dom man viker sig för :tuttar
Men tänkte mer i banorna att de finns jävligt bra bilder folk har tagit på hojar som kör på bana o så, ser jäkligt bra ut ibland! Skulle va kul o ha en sån :D

Inte för att va negativ men tanken med dom bilderna är ju att det är föraren som har den som sin avatar :fakta

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back