Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HansJ skrev:Har mitt andra FogCity, och är toknöjd, tycker inte ens mörker är något problem. En dum fråga, men det är inte så att det satt ytterligare en skyddsfilm på FogCity plasten som du inte tagit bort? Har för mig att det var dels en på klistersidan, men även en tunn på utsidan?
raukroland skrev:Har han kört med sitt i mörker?!?
Mitt är bra i dagsljus då syns inget konstigt alls.
Det är bara när det blir mörkt som det blir lite konstigt...
Man behöver faktiskt inte flåsa efter tjejer för att visiret ska imma...Liwa1 skrev:Sluta flåsa efter tjejer när ni har hjälmen på så slipper ni imman ;
Det var som fan, har han fått sina grejor nu alltså?TERMINATOR skrev:japp i går kväll åkte vi
TERMINATOR skrev:tjena på er huliganos, jag har ett litet problem, jag har en raid som immar som fan så jag satte i en fogcity, imman försvann och det va ju jätte bra,
MEN jag får någon konslig brytning i visiret så allt ser suddigt ut precis som när man tittar över varm asfalt och det blir suddigt.
Är det någon som har haft liknande problem??
TERMINATOR skrev:jaha är det det som är felet, ajfan men då ska jag ta bort bilden på dej som sitter på mitt visir![]()
![]()
![]()
raukroland skrev:Man behöver faktiskt inte flåsa efter tjejer för att visiret ska imma...![]()
![]()
HanneZ skrev:
Funkar fin fint för mig.TERMINATOR skrev:funkar det?????
OKI, det visste jag inte...TERMINATOR skrev:nää varför skulle han det han har ju vi har ju snart åkt 50 mil i år, han hade ju sin farsas kläder
HanneZ skrev:Funkar fin fint för mig.
självklartraukroland skrev:OKI, det visste jag inte...
Var han med i onsdags eller?
Jaha, det var ju typiskt att man skulle bli sjuk nu i veckan då så att man inte kunde vara med...TERMINATOR skrev:självklart
Ingen aning om de. Jag har prövat i max 20 grader.wheelieman skrev:Hur är det en varm sommardag då, kan ju bli lite lagom varmt ibland. Ser man ut som om masken fortfarande sitter kvar när man tagit av sig hjälmen=)?
raukroland skrev:Jaha, det var ju typiskt att man skulle bli sjuk nu i veckan då så att man inte kunde vara med...![]()
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär