Visby-tjej önskar ligga....

Men jag behöver nog några tips på hur man tar sig an en Gotlandsflicka för jag känner inte direkt de mest kärleksfulla vibbarna från den tösen :gnissla

Ska jag skita i att prata och bara köra pang på eller hur ska man göra. Snälla hjälp mig för jag är sugen som satan!

Tack på förhand!

Efterson du är en så nära vän ska jag sätta ihop en powerpoint som vi kan köra på lämplig konferans anläggning. Det blir språk, angreppsvinkel, lämpliga öppningsfraser osv. Till detta kommer även ett utbildningsmatriel innehållande 1X2 frågor som du måste vara godkänd på innan vi kan visa oss ute på ön. Som en trevlig avslutning ska jag ta med lite doft prover, du förstår här är inte alla dofter så lätta att skilja åt. Ett smakligt får kan ibland misstas för en osmakligt...

Visby : Uppdatera första inlägget med infon om datum, tid, plats, priser och telenr. 7 sidor in, blir lite väl mkt flams och trams för att folk som är seriöst intresserade ska orka läsa igenom.

Efterson du är en så nära vän ska jag sätta ihop en powerpoint som vi kan köra på lämplig konferans anläggning. Det blir språk, angreppsvinkel, lämpliga öppningsfraser osv. Till detta kommer även ett utbildningsmatriel innehållande 1X2 frågor som du måste vara godkänd på innan vi kan visa oss ute på ön. Som en trevlig avslutning ska jag ta med lite doft prover, du förstår här är inte alla dofter så lätta att skilja åt. Ett smakligt får kan ibland misstas för en osmakligt...

Wow!! Anar vi embryot till Sporthojs egna "The Game"?? Bootcamp i Visby?
Kommer Sancho Panza kunna göra en småfet, överårig och talanglös Pizzabagare till en PUA?? :skrämd

Jag sätter den här tråden på bevakning from nu! :D

Wow!! Anar vi embryot till Sporthojs egna "The Game"?? Bootcamp i Visby?
Kommer Sancho Panza kunna göra en småfet, överårig och talanglös Pizzabagare till en PUA?? :skrämd

Jag sätter den här tråden på bevakning from nu! :D
Det gör du rätt i! Här kommer bli bootycamp med ett tiotal lärare och bagarn som ende studerande:tuttar

Det gör du rätt i! Här kommer bli bootycamp med ett tiotal lärare och bagarn som ende studerande:tuttar

Många lärare och bagarn den enda eleven? Här på fastlandet kallar vi det särskola. :lol

Lycka till i nya skolan Pizzan!:tummenupp

Last edited:
en fråga bara fläskhare? är era harar fetare än på fastlandet?eller äre en sådan här harley hare?

Är den här tråden fortfarande igång? Vad har jag missat? Vad har jag missat? Vad har jag missat? Vad har jag missat???? :hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa

Många lärare och bagarn den enda eleven? Här på fastlandet kallar vi det särskola. :lol

Lycka till i nya skolan Pizzan!:tummenupp

Tack, nu jävlar ska det åkas och Gotlandstöserna ska få köttbaguetten 2 centimeter upp i härligheten.....vilken särskola!!!! :yoparty

Last edited:
Det här är ta mig f-n vad man behöver i slutet av självmordsmånden. Anmäld.
:fyllisar

Undar just hur bra hotel-TV:n flyger om man slänger ut den genom fönstret:va

Last edited:
Vi kör en lista, så man kan förbereda vem man ska slå ihjäl/ligga med/mingla med

1. Visby (gissar jag..?)
2. Schizophrana
3. Nazgül

fyll pååå

1. Visby (gissar jag..?)
2. Schizophrana
3. Nazgül
4. Boner
5. Teo

Jag hakar nog fasen på. Tänkte ändå dra en repa till öijn under hösten.

Finns det någon thaimassage i Visby, kan vara bra att veta ifall man inte får komma på festen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman