Visby-tjej önskar ligga....

undrar när pizzabagarn ska vakna till och se den här tråden :rofl :rofl :rofl

Ja jävlar, satan i gatan....nu blir jag fett sné alltså!
men jag har polare på stan enligt nedan som kommenterar det bättre än vad jag gör
Hade TS visat pattarna hade jag eventuellt funderat på att dyka upp men nu skiter jag i det och således kan ni lägga ned hela idéen :brinnerup
Sen måste pattarna varit av det fastare slaget och inte såna där vanliga Gotlandshängisar.
Jag har en sedan två veckor tillbaka väldigt nära vän som är gotlänning och han säger att Stockholmsbitches rockar så mycket hårdare än sladdriga Gutehookers.

Fick jag en spänn för varje gotländska som tjatat om sex hade jag haft råd med en bättre dagens lunch.

Är det Gotlands arton sporthojsåkare som kommer eller är det ett overseas evenemang?

Att locka en krog med hojåkare är som att locka med militärer, fattiga, utsvultna och nerklädda. Hur fan fick du igenom det upplägget egentligen?

....and this is why I love Chronic :tummenupp

Last edited:
Är det Gotlands arton sporthojsåkare som kommer eller är det ett overseas evenemang?

Att locka en krog med hojåkare är som att locka med militärer, fattiga, utsvultna och nerklädda. Hur fan fick du igenom det upplägget egentligen?

18 sporthojsåkare? Skrev jag inte MC-folk? Då gäller det väl alla åkare va? På Gotland finns iaf dryga 4000 hojåkare så ngr borde vi nog få ihop.
Klart målet är att vem som får komma, oavsett VAR man bor... som jag skrev, ville kolla intresset.....

Locka med en krog? Vad är skillnaden mot en Finlandsbåt??? Fest som fest... å som sagt, ligga får man göra själv......

Tappa nån humorn kanske :confused:

Säg till i tid så kan det nog bli ett stort gäng från Stockholm som kommer över..Vad ska vi göra vintern annars än PARTA!! Kolla lite billigt boende som är öppet på vintern ,Tack!

18 sporthojsåkare? Skrev jag inte MC-folk? Då gäller det väl alla åkare va? På Gotland finns iaf dryga 4000 hojåkare så ngr borde vi nog få ihop.
Klart målet är att vem som får komma, oavsett VAR man bor... som jag skrev, ville kolla intresset.....

Locka med en krog? Vad är skillnaden mot en Finlandsbåt??? Fest som fest... å som sagt, ligga får man göra själv......

Tappa nån humorn kanske :confused:

Nej det var nog ingen som tappade humorn, dom är nog bara sämre på att kommunicera med tjejer än vad jag är :tungan

Ja jävlar, satan i gatan....nu blir jag fett sné alltså!
men jag har polare på stan enligt nedan som kommenterar det bättre än vad jag gör
Hade TS visat pattarna hade jag eventuellt funderat på att dyka upp men nu skiter jag i det och således kan ni lägga ned hela idéen :brinnerup
Sen måste pattarna varit av det fastare slaget och inte såna där vanliga Gotlandshängisar.
Jag har en sedan två veckor tillbaka väldigt nära vän som är gotlänning och han säger att Stockholmsbitches rockar så mycket hårdare än sladdriga Gutehookers.

Oj.. du måste bara ha haft gråa legobitar i din lego-låda när du var liten....
Eller så har du mindrevärdeskomplex och måste hävda dig genom att försöka vara ironisk mot andra...

När blev tråden en kamp om vilka "stads-brudar" som e bäst?
Jag försöker med humor få till en MC-fest och ju fler vi är dessto roligare.

Om vi gotlänningar nu har så mycke fel, att du ens orkar bry dig om att läsa tråden eller att ens lägga energi på att svara...
Jag e säker, eller VET, att det finns så många andra som uppskattar oss gotlänningar

Du behöver nog läsa lite fler inlägg från Pizzabagarn för att förstå att det inte finns ett seriöst pannben i den kroppen. :)

@ Visby.

Inte för att vara taskig på något sätt, men du får ju räkna med allt utom seriösa svar när du skriver som du gör.
Det är ingen idé att bli sne o svara surt det kryddar bara boyzen ännu mer.

@ Visby.

Inte för att vara taskig på något sätt, men du får ju räkna med allt utom seriösa svar när du skriver som du gör.
Det är ingen idé att bli sne o svara surt det kryddar bara boyzen ännu mer.

Ingen fara. Jag e inte sur. Krävs mycke för att få mig sur :krama
Jag kanske bara oxå försökte "låta" lite..

Men tack för tipset :tummenupp

Ä fi fan vi dammar ner hela högen !

Larzon fixar hårfärg så vi kan få fåren att se ut som Spanjorskor.
Canivore tar med sina klubbkompisar så ser det ut som det kommer en fatlandsarmé av jättekewkar med ben.
Bagarn tar med sina polare i GR weelischool så delar ni ut stringtrosor med vackert tryck efter avklarad bakhjulskurs.
Jag tjackar en hel påse dialektfilter så det inte blir någe vajsing i kommunikationen.
Putte e på ba.

När går båten?:va:glömdet

jag skrev en liknande trådrubrik för några veckor sen och blev bannad i nästan en vecka, tjejer har det bra...

Arne+Hegerfors.jpg

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!