Visby/Gotland

Hmm, med tanke på våra hastighets begränsningar och vad vi har för vägar på ön så tror jag man kan ha ganska kul på en motard, men å andra sidan har vi ju ringen som säkert är roligare med sporthoj, är nog mer en smaksak=)

Vad skulle ni säga passar bäst på Gotland motard eller sporthoj?

Många som hade motard har gått över till sporthoj. Tror att är man ett "gäng" med motarder är det roligt men har man vänner/kompisar mm som kör sporthoj så är det nog roligare för man hänger med på ett annat sätt.
Men jag tror att båda funkar på öjn för avstånden inte är så långa om man säger så.

Nån som har lust å köra imorgon, samling kl18.00 vid shell rondellen om det passar?

Ingen:va Är alla upptagna med sthlmsveckan lr?:tungan

Är det någon som vill åka motard eller annat med mig innan jag lämnar ön på lördag?
Jag har tänkt åka en längre repa imorn, men jag kommer inte kolla nätet på ett tag!
Så ring mig på nollsjutre6933011!

Mvh // Johan

en varning för vilt på vägarna. även hare kan ställa till det
en av oss igår körde på en hare och gick omkull som tur var klarade han sig utan alvarligare skador,shock skrubbsår brutet finger och grova blåmärken efter 70m rullande. tur att fler inte krockade vid tillfället vilket var väldigt nära o hända (håll avstånd kan man säga). motorcykeln var inte körbar efter, och fick fraktas med släpvagn hem.

se fan upp

en av oss igår körde på en hare och gick omkull som tur var klarade han sig utan alvarligare skador,shock skrubbsår brutet finger och grova blåmärken efter 70m rullande. tur att fler inte krockade vid tillfället vilket var väldigt nära o hända (håll avstånd kan man säga). motorcykeln var inte körbar efter, och fick fraktas med släpvagn hem.

se fan upp

ajajaj... jävligt tråkigt. men skönt det gick bra ändå!

se fan upp

Vilken stackare var de som vart omkull??
Jag har i dagarna varit centimeter från både fasan och en katt. (Man bör nog inte köra med tonat visir vid nattkörning)

Vilken stackare var de som vart omkull??
Jag har i dagarna varit centimeter från både fasan och en katt. (Man bör nog inte köra med tonat visir vid nattkörning)

Det va jag som fick smaka på HAR stek.
Är ganska glad att ha alla lemmar kvar på kroppen utan massa stygn och karlsson klister.

Stort tack till er som var med och körde som hjälpte till med allting, cbr600 hoppas du fick några bra bilder på kräket och dess ungar som man kan få se sen.

Körförbud?? Varför de??

Det är inte så illa som det låter,var tvungen att besiktiga hojen före månadsskiftet. Åkte in idag och löste problemet så nu är det bara att tuta o köra i två år igen. Hade flyt med en snäll besiktningsman, gick på max 5 minuter, han provkörde inte ens plus att jag var lite rädd för bullernivån men inga anmärkningar där inte.

Det va jag som fick smaka på HAR stek.
Är ganska glad att ha alla lemmar kvar på kroppen utan massa stygn och karlsson klister.

Stort tack till er som var med och körde som hjälpte till med allting, cbr600 hoppas du fick några bra bilder på kräket och dess ungar som man kan få se sen.

det var en självklarhet att man ställde upp för en annan mc förare.
bilderna kan jag skicka till dig på mailen om du pm:ar mail adressen.
jag vet inte hur man laddar upp bilderna här på sporthoj.

ja det var en fet jävla hare hona som var dräktig så ungarna låg utspridda längs med vägen och honan klyvd på mitten typ.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back