Visby/Gotland

Är de nån mer gute än jag som ska åka med actionpics på ringen nästa helg??

Tjena. Jag ska ut te ringen på lördag förmiddag. Nån mer som ska åka från visby då? Tänkte dricka en kaffe vid shell-rondellen o sen åka utåt vid 08:30 ungefär.

hade gärna hängt med, men jobbar till 16, tittar nog ut efter de om de e nån aktivitet kvar

har för mig att i fjol kostade det 800kr för halv samt 1200kr för heldag, inte säker dock

Fan, visste inte att det fans så mycket hoj folk på ön när jag bodde där - synd. Körde mestadels själv då. Ses på vägarna i sommar iaf! :tummenupp

Jag och tjejen täknte åka en sväng idag , någon som är sugen att hänga med ?

Någon som vet hur noga dom är på gotland ring med db-livån? Jag ska sätta in db-killer'n på mitt mivv slipon innan bandagarna, men frågan är om man behöver byta helt till orginal igen?
Tacksam för svar / Lilly

Någon som vet hur noga dom är på gotland ring med db-livån? Jag ska sätta in db-killer'n på mitt mivv slipon innan bandagarna, men frågan är om man behöver byta helt till orginal igen?
Tacksam för svar / Lilly

Jag vet inte hur det är i år men tidigare har jag kört med mitt micron på utan db-killer och de är ingen som sagt något.
Får se hur det blir i år. Har ännu inte kört något där ute.

Tänkte köra en sväng om en liten stund sen är det ng ett par till som ska ut och åka runt kl 15 då de slutat jobba.
Får se om det bara blir lite lek på någon öppen plats idag med filmkameran eller vad som händer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT