Visby/Gotland

Jag är lätt på om vädret tillåter (är ganska frusen av mig) :)

fler som slutar så dax så flyttar vi tiden tycker jag.
Jag kan närsom (nästan).
Men ju fler vi är desto roligare...

***VILL FÖLJA MED*** Men jag kan inte då, är upptagen =(

Var ute och körde idag jisses vad glad man blev av solen, citron fjärilarna och lukten av nyklippt gräs :D
Det är gokart banan på måndag som gäller för min del.

Min hoj mår inte bra =´(
Den strulade lite igår och hela tiden typ idag =(
Både hastighets mätaren och varva mätaren började leva sitt eget liv, åkte helt ner till 0 fast jag höll en hastighet på 110 =/ jag kände inget på mc men visarna bara snurrade runt =/ den gjorde så hela tiden nästa =( Och mil antals displayen blinkade i alla konstiga siffror och former på =/ Blev lite orolig först men eftersom mc:n för övrigt funkade bra så måste det vara nåt med det tekniska.
Någon som känner igen problemet? Om jag blir tvungen att ta in han på verkstan vart rekommenderar ni då? Ska testa med att låta honom stå inomhus (då han tyvärr stått ute en del) och vila lite...

testa att köra contact cleaner på kontakterna till mätarna, låter som ett fuktrelaterat problem. trist att du inte kan va med.. men blir ju fler dar

testa att köra contact cleaner på kontakterna till mätarna, låter som ett fuktrelaterat problem. trist att du inte kan va med.. men blir ju fler dar

Mm, känns trist... har ju inte träffat riktigt alla IRL ännu ju.

Mm, jag får gå och köpa sån där contact cleaner imorgon då... var hittar man det enklast :va cykel och mc hörnan eller?

Hade mer än gärna gjort det, är helt ledig imorgon, men min kille kommer till Gotland imorgon. Har lovat att hämta honom från flyget kl 18.40 och jag bor typ 35 min från Visby. Så hur jag än vrider och vänder på allt så hinner jag inte hem och byta bilen mot hojen.
Funderar däremot lite på att möta upp er med bilen vid 18 så att jag får lite ansikten på er och bara säga hej :D

jo lr mekonomen, men ta ledigt från det du är upptagen med och kör hoj istället :)

Tack för en trevlig runda (hoppas vi inte sinkade för mycket) ser fram emot nästa tur :)

tack själv! de va skoj att komma ut lite och sträcka på hojjen :) hoppas på fint väder nästa vecka!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT