Visby/Gotland

Tack själv! ska komma ihåg att byta visir till nästa gång. Vad sägs om att dra igång kl 6 nästa onsdag vid shell som vanligt?
/Jonas (Den röda r6an)

Låter som en plan om det är uppehåll. Då blir det lite längre körning. Nu blir det mörkt lite fort. Funderar själv på att leta fram ett ljust visir.

Onsdag igen... jag kan tyvärr inte idag. Lite surt då det känns att det börjar bli slut på säsongen. Hopaps att det blir någon mer onsdag iaf.

Tja!

Bytt hoj nu så åkintresset har kommit igång:)
Hur brukar ni köra? Går det att hänga på med en motard? Eller är det bara gasa som gäller?

hur många är med ikväll??? jag tänkte ta en sväng iallafall. hoppas fler dyker upp isåfall. KL 18:00 shellrondell

Ja du när mska man ställa in cykeln? När det blir frost och halt låter väl bra. Dock blir det nog inte så mycket mer körning för min del tror jag. Dels ska jag lämna in hojen för lite service sen ska jag genomgå en operation om en vecka så jag vet inte om jag kan (eller om det är bra) att köra efter det.

Tja alla glada hojåkare!
Ser mörkt ut på väderfronten just nu. Har alla ställt in hojen försäsongen eller?
Min åker nog in nästa vecka för lite vintermek.
Längtar redan till våren och man kan plocka ut hojen igen.

kört ida,, 6 plus o torrt i eftermiddags,, klockrent:),, lit dåligt grepp men va fan

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back