Visby/Gotland

Jag kommer ikväll. Klart vi väntar. Brukar inte komma iväg precis vid 19 utan det brukar ju bli lite efter. Hoppas att någon har ett bra vägval annars får jag väl ta täten en bit, men då bär det av lite söderut.

Tackar för körningen. Jag avvek lite tidigt för det var lockande nära hem och jag hade fått en del snabba mil redan. Kul att det blev lite okänd väg, även för en infödd. Imorrn lutar det mot en eftermiddag på ringen.

ganska vanligt med regn på onsdagar. få se, det regnar inte så mycket, men om det håller i sig då skiter nog jag i. slutar det regna kan man ut o bööö
rna.

Sommar-rally på söndag, 16:e, med samling i Roma Kungsgård kl 10.00

Om vädret är på våran sida vill säga.....

Jag jobbar så jag kommer inte denna gång.
Nästa vecka är det körning på BKK banan om det inte regnar.

Lite OT kanske men det kommer att va Gotlänningar på Bol d or i form av Tingen,Niclas C och bröderna Thörner och kanske nån till.
Vi ska inte köra då vi pratar vm nivå men vi ska mecka och endurance är ju en lag insats.
Ni får hålla koll hur det går på Eurosport och så kommer jag nog att skriva nånting var dag här på SH om våra umbäranden,,håll tummarna.

http://www.worldendurance.se/

Tisdag 24/8 är det dax för BKK banan igen. Om jag inte missminner mig är det sista gången för säsongen där ute. Hoppas på bra väder och att det blir lite folk.

Jobbar tyvärr.
Nya tider på BKK banan...Kör där den 8 och 15 oxå. Hoppas att någon kommer då.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen