Visby/Gotland

De får man väl stå ut med då man bor där ute...haha
Men det är ju bara på sommarhalvåret oxå

Jag ska ut och åka imorgon (söndag). Någon mer som vill hänga på? Sms:a i så fall på 073-751 94 61.

Jag ska ut och åka imorgon (söndag). Någon mer som vill hänga på? Sms:a i så fall på 073-751 94 61.

Jag e nog på om det inte e gör tidigt. Jobbar ju natt i natt.

Söndag

Kul :)
Vi får höras imorgon. Blir nog inte jätte tidigt då jag tänkte kolla in utelivet i Visby ikväll :D För första gången :D
Tänkte försöka satsa på att komma iväg runt 11.30 från Sandåsen (hemifrån) imorgon. :banana
kram kram

Hela dagen hoppas jag ;-) Men jag skickar ett mess till dig när jag gränslar min raket i alla fall.

Kul :)
Vi får höras imorgon. Blir nog inte jätte tidigt då jag tänkte kolla in utelivet i Visby ikväll :D För första gången :D
Tänkte försöka satsa på att komma iväg runt 11.30 från Sandåsen (hemifrån) imorgon. :banana
kram kram

Din jäkel!! jag vill också till visbys uteliv..... :mad: Hamnplan 5 eller gutekällaren kanske? :tummenupp

Jag har cykeln med mig i Visby hela dagen i morgon,har lite småpyssel runt lunchtid annars är jag på hela dan. 0703614560 Gixxer 1000R.
Jag kan alla gotlands mc-vägar utantill, kalla mig Synnis!

Någon som är sugen på lite körning runt 17 tiden i morgon?

Absolut. Skicka mess till mig, tanya eller ingvar. vi kan bli ett gäng imorrn som det verkar. Kul som f*n:banana

idag efter kl 15:30 kan jag köra. skall vi bestämma en tid o plats där man kan träffas
typ shellrondell 16:00

Last edited:
i så fall vid 17 så vi kan möta jeppa samtidigt men annars så hör av dig på någe av nummren här på sidan. Så möter du upp oss när det passar dig bäst.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon