Visa upp erat Man Cave

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Den där rubriken skulle kunna klå vilken Aftobladet löpsedel som helst eller vara introduktionen på någon riktigt skum internetsida som man mår dåligt av efter att ha råkat besöka. :jisses
Men det är inte så farligt, jag lovar...

Man Cave är en, ursprungligen en amerikansk benämning på ett utrymme som män skapat för att undkomma vardagen i resten av huset. Oftast en källare eller garage inrett med saker som han inte får ha utspridda i resten av huset, gärna kombinerat med en bar, tv-hörna, verkstad, osv.

Exempel på hur Man Caves kan se ut:
Man_Cave_1.jpg
Man_Cave_2.jpg
Man_Cave_3.jpg
Man_Cave_4.jpg
Man_Cave_5.jpg
Man_Cave_6.jpg

Så har ni några dylika delar i erat hem som ni kan visa upp?

Last edited:
Jag vill också, jag vill också!
Argh måste börja bygga om nuuu

Jag känner också en kille som inte får bestämma i sitt eget hem, han har också gömt sina saker där frun inte ser dom.

Sen brukar han svartjobba ihop lite pengar som inte frun vet om så att han har lite veckopeng också.

Jag känner också en kille som inte får bestämma i sitt eget hem, han har också gömt sina saker där frun inte ser dom.

Sen brukar han svartjobba ihop lite pengar som inte frun vet om så att han har lite veckopeng också.

Heter han GuW?

Till skillnad från att sitta i en fuktskadad källare/garge fylld med ens prylar och vara bitter OCH hunsad?

Inte vet jag men garagena på 2a och 6e bilden såg ju väldigt tråkiga ut... eller?
Hade nog kunna tänka mig sitta och dricka ett par öl där med polarna och se nått kul på tv/ skruva lite

Inte vet jag men garagena på 2a och 6e bilden såg ju väldigt tråkiga ut... eller?
Hade nog kunna tänka mig sitta och dricka ett par öl där med polarna och se nått kul på tv/ skruva lite

Garagen var väl mera åt det okej hållet, men dom flesta "man-caves" är ju ett resultat av att det inte får finnas bil/mc/sportprylar i huset för kvinnan, vilket ju är djupt tragiskt.

Då sitter gubbarna i någons garage istället och tittar på tv och dricker öl och sneglar på köpesharleyn och tycker att dom är fria och tuffa och rebelliska....

Jag har absolut inte något emot ett mysigt garage, även om jag kanske skulle låta det vara garage i första hand.

MC garaget på bilden har ju knappast utrustning för ett oljebyte, utan det är bara en uppställningsplats för hans och hennes köpes-livsstil.

Last edited:
Alltså, jag kasta ut kärringen och gjorde precis som jag ville. :D

Jag bor ju i en grotta som där på dom där bilderna:D

Det har varit snorkiga näbbgäddor som bankat på rutan och klagat men jag har :FU

Fan va sura dom blir när dom inser att nån statskupp är det inte frågan om:hihi

*/ ?>
Back