Visa leg

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Är 38 bast och fick visa leg på bolaget idag. Väldigt smickrande faktist:tungan
En polare fick visa leg på 7-11 när han köpte folköl häromåret.....

Väntar bara på att bli haffad när jag ska köpa cig nästa gång. HAHAHA

Jag fick inte ens visa lägg när Jag var 20. Hade redan ådragit mig den bittra, cyniska apparitionen som i normala fall utstrålas av 40-åringar.

30år och brukar på bolaget få visa leg 1 av 3 ggr ungefär.

Här får man alltid visa leg när man köper folköl och tobak. OAVSETT ålder. Har man inte med sig leg på får man inte handla. Jag köpte ut två folköl åt en farbror på 80 år en gång..

Kassörskorna på bolaget frågar inte längre. De säger bara "det har jag sett förut" när jag frågar om de vill kolla :näsblod

jajjemensan:)

33 år och fick oxå visa leg idag.. får jag göra för det mesta på systemet faktiskt :tuttar

Förstår ni inte att dom gör det bara för att vara snälla mot gamlingar? :)

Jag hamnar också på 1 av 3 ungefär, men jag är ju inte så förbaskat gammal jag... :p

fick aldrig visa leg förre 20 när jag gick på systemet, nu när man fyllt 30 får man ju visa leg var och varannan gång.....

fick aldrig visa leg förre 20 när jag gick på systemet, nu när man fyllt 30 får man ju visa leg var och varannan gång.....
Det har nog inte med en policyutveckling hos bolaget att göra i alla fall.

Jag lastar upp den rosa skammen varje gång per automatik, skall jag fortsätta att underlåta mitt rödskägg att växa ut får jag också ta straffet för det.

Senaste gången jag fick visa leg på systemet var jag 24 år, nu är jag 27. Jag handlar iofs där väldigt sällan eftersom jag inte dricker alkohol själv. Jag blir lika förvånad varje gång det händer. Jag tycker inte att jag ser speciellt gammal ut. Kan det bero på att jag är ett muskelberg av sällan skådad prakt?

Senaste gången jag fick visa leg på systemet var jag 24 år, nu är jag 27. Jag handlar iofs där väldigt sällan eftersom jag inte dricker alkohol själv. Jag blir lika förvånad varje gång det händer. Jag tycker inte att jag ser speciellt gammal ut. Kan det bero på att jag är ett muskelberg av sällan skådad prakt?
Japp.

Back