Visa era race/banehojar

Brisse skrev:
:klappar
Jeg troede at jeg havde dummet mig allerede :hihi
:tummenupp
Nu har vi tryckt upp Gruff-Stuff i ett hörn, hans klena argument om att det räcker med ett par klistermärken på hojen så har man en räcer håller inte :hihi
 
Min lilla älskling. :)
Aprilia RS125 -03...

aprilian_bikeweek.jpg
 
Japp, en helt klart annorlunda å frän lack, synd att låta den stå ute bara... hähä

/B
 
Visa era race/banehojar

Nu är jag ingen besserwasser eller nåt sånt och jag vet att det stavas på det viset på Danska, men likväl ryckte jag till när jag läste "banehoj". På svenska blir det nåt helt annat -jfr;baneman=nån som har ihjäl någon

Så, nu är du medveten om det, Brisse, om du inte kände till det innan men sket i det, vilket är din fulla rätt.
 
Pilsner skrev:
Visa era race/banehojar

Nu är jag ingen besserwasser eller nåt sånt och jag vet att det stavas på det viset på Danska, men likväl ryckte jag till när jag läste "banehoj". På svenska blir det nåt helt annat -jfr;baneman=nån som har ihjäl någon

Så, nu är du medveten om det, Brisse, om du inte kände till det innan men sket i det, vilket är din fulla rätt.

Visa den hoj du körde ihjäl dig på....
 
Honda CBR 600 FS -2001

Öhlins bakdämpare, styrdämpare samt fjädrar fram. Orginalmotor förutom K&N och Slip-on, orginal lambdasond. Allt annat småkrafs som en banhoj bör ha, och givetvis en massa onödigt bortplockat..

hoj-sidan.jpg
 
Last edited:
Pålle skrev:
och givetvis en massa onödigt bortplockat..

...som ex. långsamma överviktiga förare :D







...fast det var absolut inte personligt menat...tyckte bara det passade så bra in där :)
 
Last edited:
Här är en bild av min hoj när jag körde sommaren-91.
Tävlar tyvärr inte längre men det skulle vara kul att börja igen. :)
 

Bifogat

  • RGV 250-91 50%.JPG
    RGV 250-91 50%.JPG
    59.1 KB · Visningar: 157
spyan skrev:
måste bara säga att din lack är grym. :tummenupp

vad tycks om den här då?? :tuttar

eller rosa e inte så coolt?
(racing prinsessan "miss brinks" hoj)
 

Bifogat

  • C~000028.jpg
    C~000028.jpg
    52 KB · Visningar: 149
  • C~000030.jpg
    C~000030.jpg
    41.7 KB · Visningar: 146
BrInK skrev:
vad tycks om den här då?? :tuttar

eller rosa e inte så coolt?
(racing prinsessan "miss brinks" hoj)

Hahaha! Hur bra som helst! Och med flames ;) Man lär ju inte ta miste på henne när man ser den hojen ute på banan!
 
BrInK skrev:
vad tycks om den här då?? :tuttar

eller rosa e inte så coolt?
(racing prinsessan "miss brinks" hoj)

Haha, måste ju definitivt säga att hojen ser klart fräsch ut i rosa

men det håller ni jävligt tyst om, för annars blir man stämplad som gay ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top