Visa citerat inlägg

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Hoj
R1100S, XS400
Tidigare blev varje citat länkat till ursprungsinlägget, men den funktionen verkar ha fallit/tagits bort. Jag tyckte den var bra så jag ser gärna att den kommer tillbaka.

EDIT:
Hmm, funktionen verkar ju finnas kvar, men placeringen av inläggsnumret har flyttats.

Automatiskt är citattagarna skrivna såhär:

[ QUOTE=Bearing;2919096][ s][/s]

Tidigare blev varje citat länkat till ursprungsinlägget, men den funktionen verkar ha fallit/tagits bort. Jag tyckte den var bra så jag ser gärna att den kommer tillbaka.

Men om man ändrar till följande så funkar det.

[ QUOTE=Bearing][ s]2919096[/s]

Bearing skrev:
2919096 Tidigare blev varje citat länkat till ursprungsinlägget, men den funktionen verkar ha fallit/tagits bort. Jag tyckte den var bra så jag ser gärna att den kommer tillbaka.

Last edited:
Läs nyheten på förstasidan... allt står inte rätt till med servern, därför kopplas vissa funktioner bort tillfälligt.

Läs nyheten på förstasidan... allt står inte rätt till med servern, därför kopplas vissa funktioner bort tillfälligt.
Nu har ju detta passerat.
Är det någon annan än jag som vill att citaten automatiskt ska länkas till ursprungsinläggen?

På detta sätt:
kajlyl skrev:
2929064 Läs nyheten på förstasidan... allt står inte rätt till med servern, därför kopplas vissa funktioner bort tillfälligt.

Jo, jag tycker att det är en bra funktion som gör det lite lättare att få överblick.

Micke

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...