Visa antal inlägg?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

Ska antalet inlägg man gjort visas?

• Antal röstningar
    0
Det går ju at skriva datumet man blev medlem, men inte antal inlagg i avataren? det sager ju nåt om hur lange man har varit fan av sporthojar??

Arctic#1 skrev:
Det går ju at skriva datumet man blev medlem, men inte antal inlagg i avataren? det sager ju nåt om hur lange man har varit fan av sporthojar??
Jag var fan av sporthojar långt innan jag joinade här :)

Typ sådär 10-12 år innan. :tungan :)

Nej för fan, det ger ju bara bevis för chefen hur lite man hade att göra på jobbet :rolleyes:
Men nej, det finns alltför många som tror att 40000 inlägg är någon sorts respekt. Ungefär som att tro den som pratar mest är vettigast :3freak

Röstade Ja. Men det behöver inte prompt vara en "exakt" räknar som visar att mor|ock gjort 103 st inlägg, räcker med en XX+ räknare med en -logaritmisk stege; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10+,50+,100+,500,1000+,2000+ etc.

Har sett i andra forum där det finns en barometer över vad en medlem engagerar sig i för kategorier. Svänger den till höger hänger medlemen mest i en form av kategorier (MC-relaterat?) och svänger den till vänster hänger densamme i exempelvis mest OT och dyl.
En kombination av de både kan ge en relativt rättvis bild av hur "kunnig" någon är.

kan kanske vara något? exempel -> http://www.dvdforum.nu/forum

morlock skrev:
Har sett i andra forum där det finns en barometer över vad en medlem engagerar sig i för kategorier. Svänger den till höger hänger medlemen mest i en form av kategorier (MC-relaterat?) och svänger den till vänster hänger densamme i exempelvis mest OT och dyl.
Inläggsräknare är jag negativ till, men ditt exempel med en "barometer" vore ju faktiskt ascoolt om det gick att implementera, då kunde man se om personen ifråga är en OT-person eller en som hänger i MC-forumen. Jag röstar på en barometer! :)

Det tycker jag inte. Vad spelar det för roll egentligen om man har 100 inlägg mot 1000? Man är väl inte sämre för det?
Tror dock att jag råkade kryssa i JA, knasigt

morlock skrev:
Röstade Ja. Men det behöver inte prompt vara en "exakt" räknar som visar att mor|ock gjort 103 st inlägg, räcker med en XX+ räknare med en -logaritmisk stege; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10+,50+,100+,500,1000+,2000+ etc.

En kombination av de både kan ge en relativt rättvis bild av hur "kunnig" någon är.

kan kanske vara något? exempel -> http://www.dvdforum.nu/forum

En barometer låter ju heltskönt! Hade varit kul att se vart alla hänger! Swedie, går det att fixa?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph