Cat
Spinner som en katt...klöser som en puma
- Gick med
- 13 Oct 2004
- Hoj
- Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Skulle skicka ett mail häromdan via hotmailen och bifoga en bild som jag tagit med min mobil. Men det gick inte riktigt som jag ville..
(Hade sparat bilden på mobilens externa minneskort)
Pillade ut kortet och stoppade in den i minneskortsläsaren som jag sedan pluggade in i datorn. Allt bra än så länge....men, när jag ska bifoga bilden, så kommer det ett meddelande fr hotmail, att bilden inte kan bifogas för den innehåller ett virus! Fattar det inte
Scannade hela datorn men 2 olika virusscan, tom kortet, men inga virus var funna...har aldrig hört nått liknande. Nån som fattar och kan hjälpa mig???
(Hade sparat bilden på mobilens externa minneskort)
Pillade ut kortet och stoppade in den i minneskortsläsaren som jag sedan pluggade in i datorn. Allt bra än så länge....men, när jag ska bifoga bilden, så kommer det ett meddelande fr hotmail, att bilden inte kan bifogas för den innehåller ett virus! Fattar det inte
Scannade hela datorn men 2 olika virusscan, tom kortet, men inga virus var funna...har aldrig hört nått liknande. Nån som fattar och kan hjälpa mig???