Virus eller vad?

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Min Pc har bestämt sig för att jävlas ordentligt med mig nu, den har allt möjligt lustigt för sig.
Jag har processortoppar på 100% sedan så startar den om när jag försöker göra vad som helst ungefär.
Varenda omstart säger den att den återställer sig pga systemfel eller liknande.
Har pillat en hel del med burken för att få Far cry att funka och jag hittar inget med varken Adaware eller norton antivirus ( som förövrigt startar om burken efter halva scanningen )
Jag kör Xp pro och en AMD 2500 barton, 512Mb Ram och jag krääääääks snart på den :mad:

Edit: Den startar numera upp med programmappen öppen trots att jag tidigare inst den fixen, uppdaterade Xp pga att jag trodde det skulle lösa problemet. Så nu har jag nog allt med : Edit

//Tobbe

Rålessnade på skiten så nu har jag formaterat C: :machinegu :skitdator
Datorer borde inte finnas, man skulle helt klart ha en djungeltrumma ist :rolleyes:
//Tobbe

andersson turbo skrev:
Det är tur att våra hojar gör som vi vill i allafall he he :yoparty

Eller??
Du har så rätt, men motorfordon verkar inte riktigt gå min väg heller.
Kopplingen rasade på firmabilen idag......virus eller? :D
Fast hojen min funkar som den sak, iaf sist jag startade den :banana
//Tobbe

Råkade ut för samma fel själv när jag uppdaterade xp sist...det är en bug i fixen som gör så att filer på disken ligger öppna o pga av detta så blåsskärmar/startar den om...microsoft verkar inte ha löst denna bug än...går dock att fixa själv..:D

th skrev:
Råkade ut för samma fel själv när jag uppdaterade xp sist...det är en bug i fixen som gör så att filer på disken ligger öppna o pga av detta så blåsskärmar/startar den om...microsoft verkar inte ha löst denna bug än...går dock att fixa själv..:D
JAMEN SNÄLLALLLALALLALALALA TALA OM HUUUUR! :(
Jag har fått vatten på kvarnen, jag har en dator till som trilskades nu för en stund sedan, hur fixa pleaaaaaaasssseeee.
//Tobbe

prova först att köra scandisk på den om inte det hjälper s¨å hör av dig igen..:D

th skrev:
prova först att köra scandisk på den om inte det hjälper s¨å hör av dig igen..:D
Och vart hittar man scandisk i XP?
Fullständig kortis nu......kanske har jag hittat det strax efter detta inlägget, kanske inte :3freak
//Tobbe

th skrev:
Ok..vad menar du med lite bättre? :D
He he jag menar just lite bättre, den har slutat starta om så fort jag rör ngn knapp i browserfönstret, men nu tog jag hem en updatering till Norton och nu har det kanske ordnat sig helt.
Verkar som om det kan ha berott på flera saker ...
Hur som helst skiter jag i det nu...kan man vänta ut en dator :D
Tack för hjälpen iaf :tummenupp
//Tobbe

hoppas det löser sig...nja vet inte om man kan vänta ut en dator..:D

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back