Virago 535

Så den här tråden väcktes till liv igen? Gött!!

Vetten är en Stingray 73:a. Har varit undanstoppad tills min far ringde och lämnade ett meddelande på svararen runt midnatt igår. Han kunde visst inte hålla sig längre och obegåvad som man är har man gett honom en uppsättning nycklar. Så nu rullar den :)

Jag ska köra Virago i år! Första vändan blir på lördag. Ska kränga på ett par Pirelli-slicks och skrapa in puckarna!

Felix skrev:
Någon mer som kommer köra Virago denna säsongen??
Helt klart grym hoj, läckert utseende och motorn får alla motståndare att slakna direkt!
Jag ska köra Virago 535 i år också. Har man en gång testat det grymma twin-vridet byter man inte :yoparty

Åhfan. Har själv haft en -74 kupa, lätt trimmad SB och man låda. Tungväxlad jävla Muncie.
Samt en -69 cab med SB och automat. Byggde turbo på den.
Sugen på Vette igen men har inte tid, har för mycket hojar.

Bingo skrev:
Jag ska köra Virago 535 i år också. Har man en gång testat det grymma twin-vridet byter man inte :yoparty
Så sant som det är sagt! bättre med det härliga vridet och ljudet i twin en en ylande radfyra :rolleyes:

Funderade på en 1100 som McB har men det finns inte lika mycket trimdelar till den, det läckraste är ju att man kan ta loss styrändsfransarna om man är sugen på lite S&M :whip

Knäpuckarna kommer i direkt bara man tänker kurva.. eller var det vurpa :D

hållundan skrev:
Min pappa har faktiskt en sådan. :rolleyes:

Går som ett troll...

:yoparty
Fuck! vilken båge, jag hade varit rädd att knäcka sissybaren om jag haft passagerare, det är inga dåliga krafter man släpper lös när man vrider på rullen! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT