Krille-666
Trogen galning
Någon som vet om det finns en strypning på Yamaha Virago 125 eller går den bara allmänt dåligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rs-only skrev:Någon som vet om det finns en strypning på Yamaha Virago 125 eller går den bara allmänt dåligt?
NeO skrev:jaa du... Tror inte Viragon går så jäkla bra. Ring yamaha och kolla me dom.
/NeO
Jag skulle vara glad om den ändå hade 15 hästarBodoe skrev:Behövs det ens en strypning till de hojarna? Har de inte under 15 hk original?![]()
rs-only skrev:Någon som vet om det finns en strypning på Yamaha Virago 125 eller går den bara allmänt dåligt?
Poffer skrev:Vaddå ska du byta en RS mot en Virago???![]()
Eller e du bara allmänt nyfiken!?![]()
Vastrix skrev:125cc 4T på bly går så dåligt, tyvärr. Det hade ju varit rätt kul om det fanns lite roliga 4T 125or
Poffer skrev:Jag e lite nyfiken på Sachen XTC eller va fan den heter.....men den kan ju inte hänga med 2 taktarna i.a.f........
Olle skrev:sachsen finns både som 4t och 2t, jag skulle solklart välja 2-taktaren... det ska va blårök efter en 125:a![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |