VIP-dag på Anderstorp, med bla. Mårtensson, Hancock & McGuiness

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
Och jag är bokad den 29:e och den 30:e! :banana
Jag värmer upp sandfållorna till dig.

Nja, jag vet inte om jag vill det, du får absolut inte skada hojen iaf!!! Har ju tänkt göra en deal med Tingeling och få tillgång till reservnyckeln till hästkraftsmonstret och testa vad den gör på rakan...

Har du plockat på dig en licens? Eller är det bara för att du är så ruskigt snabb som du kör i licensgruppen?
Hur har mister tänkt sig komma upp till Torpet? Sällskapa möjligtvis? :)

Som sagt så drar Madicken upp hojarna och jag drar hem dem och ev. så åker jag upp på lördagen och kollar upp så han sköter sig :7peta. Men tycker det borde vara fler som är sugna.....

Bara att slännga på slicks GT, sen kör du om allt och alla...enligt vissa iaf..:hihi:hihi :rolleyes:

Slicks gör att man automatiskt blir 10s snabbare per kilometer :fakta, visste ni inte det :7peta

Har till och med hört att man inte behöver bromsa innan kurvorna så det kommer bli en kul sommar :D

Ja det är väl egentligen inte så mycket att hålla på, känns inte som det är läge att väderboka. Race/Licens är väl det enda jag får köra, tar du också det?

Då var det snart dags för årets höjdarmånad!

På lördag är det som sagt dags för Firebladejubileum på Anderstorp, nån mer än jag som skall dit?
Det blev ingen körning på fredagen (jävla jobb igen...) så det blir till att dra tiiiidigt på lördag.

På söndag är det körning med Fiver, Lord Ulrich skall i allafall upp dit.

På söndagen veckan efter drar jag, Lord Ulrich, Damma, Riddick, Andre_A och Snaggis (vad jag vet) upp till Mantorp för körning med Filip Backlund på måndagen.
http://www.sporthoj.com/forum/showt...lund-trackday-p%E5-Mantorp-m%E5ndagen-den-9-7

Torsdag och fredag i samma vecka är det körning på Knudan med Sydskanes! :banana

Vilken bra start på sommaren och semestern!

Jaha, hur blir det nudå.. Vem är snabbast..?!

Favorit-tippade sebbe med ett stycke 750 som hittar runt banan lika bra som bananer skalar apor, eller ska André visa hur fort den italienska besten egentligen går? Ska Ticke överraska med sitt nakna åbäke eller ska GT fortsätta sin triumf denna säsong med snabbast varvtid? Eller ska Barris hitta hem ordentligt på sin "supplajssupplajs"..? :banana

#Edit, glömde ju Riddick. Men ja. Han är också med och kör. :D

Ser ut att det blir ett regnrace. Vem blir snabbast på blöt underlag tro?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph