VIP-dag på Anderstorp, med bla. Mårtensson, Hancock & McGuiness

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
Anmäld! Tack för tipset igår GT, detta skall bli så jäkla roligt, tänk att få lyssna på McGuiness berätta om Isle of man TT.
Fifan, jag längtar redan.

Tänkte dessutom köra fredagen med Fiver om det är nån som är intresserad av att samåka. Fixar boende efter intresse.

Vem är Mårtensson?
Då får man ta och handla en blejd. Första kom väl -92? Och GT, du får köpa blade-kåpor till din 600 =)
Du är klok som en pudel Wilcan... kan det vara -92 den kom med tanke på att evenemanget är till för 20-års firandet?

Fireblade_20.jpg

Andreas Mårtenson, mer känd som Mortenzoni i RR-kretsar. Kör ProSuperbike för Cresto Guide Honda.
Har även kört MotoGP i 250cc klassen (Wild Card Sachsenring och Donington 2005 och Sachsenring 2006)
Kör som en gud på Knudan (på typ 0:58 - 0:59) och SRW (på 1:03 - 1:04)

Facebook: http://sv-se.facebook.com/pages/Mortenzoni/121361304554712

Tack för infon Shrek, hade ingen aning om att det var 20-års jubileum. En -92a lär vara tillräckligt billig för mig var det menat. Du är som en profet!
Nä, det var väl för mycket att vänta sig att du faktiskt läser vad det står, du är ju van att bli matad med info som en annan curlingunge "jag heter Vill-men-kan-inte"
WTF kan du länka till facebook?! e inte det typ hädelse för dig?:arsele
Jo, absolut men det är för att unge herr Migge skall kunna känna sig trygg och hemma, fb är väl hans "verklighet"...

Hahaha. Härligt, jag ber om ursäkt för vara trött och sliten efter jobbet och missade bilden längst upp, jag skickar dagens ros för infon. Du skiner verkligen upp dagarna på SH för mig och nu har man väl även allt rätt att kalla dig för beteendevetenskapsman och inte bara messchersmit :-)

Vem är Mårtensson?
Då får man ta och handla en blejd. Första kom väl -92? Och GT, du får köpa blade-kåpor till din 600 =)
Hahaha. Härligt, jag ber om ursäkt för vara trött och sliten efter jobbet och missade bilden längst upp, jag skickar dagens ros för infon. Du skiner verkligen upp dagarna på SH för mig och nu har man väl även allt rätt att kalla dig för beteendevetenskapsman och inte bara messchersmit :-)
Ajdå, du var alltså trött o sliten efter en dag bakom kassa-apparaten? :krama
Ska komma ihåg det nästa gång jag hör en byggnadsarbetare eller sjuksköterska klaga på att de har ett tungt jobb...

Du är en mycket mycket märklig människa. Först ställer du en fråga som du får ett svar på och nu kallar du mig messchersmit? Ge då fan i att ställa frågor och sök information själv, det är faktiskt inte så svårt som du verkar tro. Problemet är väl att det tar längre tid att läsa själv än att skriva en fråga och bli matad med svar som en liten hjälplös fågelunge.

Beteendevetenskapsman är definitivt att hugga i men lite rätt har du dock generation Y. Vi får helt enkelt vänja oss. :brinnerup

Kan du inte köra söndagen istället? :)
Nääää, jag har så jäkla mycket semester att göra av med och familjen saknar mig inte om jag är på Anderstorp istället för på jobb. Ingen annan heller för den delen, alla tror ju jag är nån annanstans o jobbar. Det finns vissa fördelar med att vara chef med mycket resdagar. :D
Oh, en sådan har jag ju :-) Tack för tipset
Vassego! :krama

Kan du inte köra söndagen istället? :)

Jag kan...

Tack för din anmälan till Fiver Trackdays bandag på Anderstorp den 1 Juli Gat och Licens!
Du är anmäld i grupp: Licensgrupp
Antal anmälda personer: 1

Haka på nu! Så vi får ett RoH camp även i år :yoparty

Jag kan...

Tack för din anmälan till Fiver Trackdays bandag på Anderstorp den 1 Juli Gat och Licens!

Och jag är bokad den 29:e och den 30:e! :banana
Jag värmer upp sandfållorna till dig.

Last edited:
Jag kan...

Har du plockat på dig en licens? Eller är det bara för att du är så ruskigt snabb som du kör i licensgruppen?
Hur har mister tänkt sig komma upp till Torpet? Sällskapa möjligtvis? :)

Har du plockat på dig en licens? Eller är det bara för att du är så ruskigt snabb som du kör i licensgruppen?
Hur har mister tänkt sig komma upp till Torpet? Sällskapa möjligtvis? :)
Du har ju sett hans banvapen? Klart som fan han måste köra i licensgruppen, krappen har ju slicks och däckvärmare!!
Jag tar släpet och våra hojar med upp på fredagen och sen får -Sebbe- dra hem allt på söndagen. Det finns alltså ett färdiginstallerat RoH camp på Torpet när ni kommer.

Du har ju sett hans banvapen? Klart som fan han måste köra i licensgruppen, krappen har ju slicks och däckvärmare!!
Jag tar släpet och våra hojar med upp på fredagen och sen får -Sebbe- dra hem allt på söndagen. Det finns alltså ett färdiginstallerat RoH camp på Torpet när ni kommer.

Ibland drömmer jag att jag är snabbare än -sebbe-, men sen vaknar jag.. :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...