Vintertid på söndag..

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Som tråden lyder, glöm nu inte bort detta.... En timma bakåt! :7peta.

Alltså när du står där i baren och klocka är 02.00 och du vill ha en sista sup så är de inte stopp utan vrid bara tillbaka klockan en timme till 01.00 så är du safe! :fyllisar

Herman skrev:

Alltså när du står där i baren och klocka är 02.00 och du vill ha en sista sup så är de inte stopp utan vrid bara tillbaka klockan en timme till 01.00 så är du safe! :fyllisar

Det enda problemet som kan uppstå är att man är för full för att komma ihåg detta och snurrar på klockan åt andra hållet... således tappar hela 2 timmar i baren och går hem utan hedern i behåll. :kocko

Herman skrev:

Fast man vrider väl tillbaka klockan vid 03.00, så den blir 02.00 igen? Inte mellan 2 och 1...väl :va

Jag säger som min gamla idrottslärare till invandrarkillarna som kom försent

"här går vi efter svensk tid.."

-det gör jag också, jag skiter i att ställa bak å fram!!!! hatar det :mad: :huvet

Är jag ensam om att tycka att det är så jävla drygt och onödigt att ställa om klockan 2 gånger varje år...
Kan man inte bara ha samma tid året om :va

RandomHero skrev:
Är jag ensam om att tycka att det är så jävla drygt och onödigt att ställa om klockan 2 gånger varje år...
Kan man inte bara ha samma tid året om :va

Nej du är inte ensam, jag undrar också jämt hur mötet då man bestämde om sommartid gick till.

"Höni skall vi inte ta och skruva fram klockan en timme på våren? Vi kan ju alltid tvinga folk att skruva tillbaka den sen"

Säkert nåt aprilskämt som gick för långt eller nåt.

Värdelöst
:kocko

oh...redan dax för det...blir ju så tradigt mörkt på morgonen

J-vla påfund och vrida hit o dit..... :3freak Säkert bara skandinaver som håller på med sådan korkat....vilka länder gör det mer????

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg