FZ1
Resan är målet!
Go-kart
Jaha, då har jag bokat bana för lite gokart körning!
Lördag 6/12 kl.16-17 på Klinga banan blir det "Lilla Grand Prix". Priset blir 329:-/person inklusive en meny på McDonalds. Vi måste vara där minst 20 minuter innan för genomgång, hjälm, overall osv. Vill vi äta Hamburgar'n innan tävlingen går det bra, men då får vi samlas klockan 2 eller nå't.
På kvällen tar jag tacksamt emot vinnaröl och folkets jubel på restaurang (Bomull?) i Norrköping. Kommer det gäster från Linköping/K-holm etc går övernattning att ordna.
Fyll på listan med nick, tid för McD, önskad restaurant på kvällen, så jag kan boka exakt antal deltagare senast på sön 16/11.
- FZ1, före tävlingen, Bomull
- Ringensmiskarn, ger sin McD till FZ1, Bomull
- Robban Nr1, före tävlingen, Bomull
- Luthor, före tävlingen, Bomull
- FZ1 jr, före tävlingen, inte Bomull
- FZ1 jr 2, före & efter, nja
-Nobben,före tävlingen, Bomull
-Ingolf, före, där det finns öl
Jaha, då har jag bokat bana för lite gokart körning!
Lördag 6/12 kl.16-17 på Klinga banan blir det "Lilla Grand Prix". Priset blir 329:-/person inklusive en meny på McDonalds. Vi måste vara där minst 20 minuter innan för genomgång, hjälm, overall osv. Vill vi äta Hamburgar'n innan tävlingen går det bra, men då får vi samlas klockan 2 eller nå't.
På kvällen tar jag tacksamt emot vinnaröl och folkets jubel på restaurang (Bomull?) i Norrköping. Kommer det gäster från Linköping/K-holm etc går övernattning att ordna.
Fyll på listan med nick, tid för McD, önskad restaurant på kvällen, så jag kan boka exakt antal deltagare senast på sön 16/11.
- FZ1, före tävlingen, Bomull
- Ringensmiskarn, ger sin McD till FZ1, Bomull
- Robban Nr1, före tävlingen, Bomull
- Luthor, före tävlingen, Bomull
- FZ1 jr, före tävlingen, inte Bomull
- FZ1 jr 2, före & efter, nja
-Nobben,före tävlingen, Bomull
-Ingolf, före, där det finns öl