Hur lite jag än har lust att inse det så är det ju tyvärr så att säsongen går mot sitt slut. Visst, än är den inte över och jag hoppas att det är några fina åkningar i solen kvar.
Fast hur man än vänder och vrider på det så är snart vintern här och jag har gått och klurat en stund på vad jag ska göra med min hoj. För att vara skilld från hojen från det att den ställs in tills det att våren är här, det går bara inte - omöjligt.
Så vad ska man göra?
Satte mig och lurade lite med Photoshop en liten stund och här är vad jag kom fram till. Kom gärna med kommentarer och förslag om det är något som ni tycker jag inte ska göra eller ändå borde göra.
Min lista för närvarande är:
Originalbild (honda bild, men min hoj är original)
Ungefär hur jag hade tänkt mig
En bild på kolfiberdetalj (måste älska photoshop
)
Fast hur man än vänder och vrider på det så är snart vintern här och jag har gått och klurat en stund på vad jag ska göra med min hoj. För att vara skilld från hojen från det att den ställs in tills det att våren är här, det går bara inte - omöjligt.
Så vad ska man göra?
Satte mig och lurade lite med Photoshop en liten stund och här är vad jag kom fram till. Kom gärna med kommentarer och förslag om det är något som ni tycker jag inte ska göra eller ändå borde göra.
Min lista för närvarande är:
- Stålomspunna bromsslangar (röda)
- Mörkt dubbelbubbel kåpglas
- Kolfiberdetaljer (avgasskydd, tank/ramskydd mm)
- Fäljstripes (röda)
- Stripes (för att rama in kåpor och skapa en känsla av att kanterna glöder. Var bara tvungen att plocka fram den snygga linjen i nosen också)
- Rensad bakdel
- Mindre backspeglar i kolfiber
- Broms och kopplingshandtag i kolfiber/kolfiber look
- Kåpskruvar i svart
- Motorskruvar i svart
- Lock i svart för att täcka sving och motorskruv i ram
- Singlecuts
Originalbild (honda bild, men min hoj är original)
Ungefär hur jag hade tänkt mig
En bild på kolfiberdetalj (måste älska photoshop
Last edited: