Vinterns BÄSTA hojfilmer

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
stifmaister skrev:
LVX suger FETT! av 2 timmar film e de 20 min Hoj och resten pattar och rövar.. ZZZZnark..

Öh?
Säker på det?
Det är säkert LVX-girls du har sett och då ska det vara så!

Servin it up 3 är på G, den ser jag fram emot! Dom första Crustyfilmerna är ett måste... klart bäst!

Gustav1 skrev:
Urban Assault
Movin´ Violation
Full leather jacket
Las vegas extremes (ett måste)

Full Leather Jacket är rätt rå, den känns lite brutalare, mer oslipad men till det bättre än d flesta andra filmer som Servin it up, star boys m.m

Om ni förstår :3freak

Grym Rulle helt enkelt. Kanske skulle kunna lägga ut ett klipp från varje film...om man inte blir stämd på kuppen
Jermaine Holt :banana

Last edited:
Nicko@K.A.P skrev:
Full Leather JAcket är rätt rå, den känns lite brutalare, mer oslipad men till det bättre än d flesta andra filmer som Servin it up, star boys m.m

Om ni förstår :3freak

Grym Rulle helt enkelt. Kanske skulle kunna lägga ut ett klipp från varje film...om man inte blir stämd på kuppen
Jermaine Holt :banana

Jag fattar inte hur han kan köra som han gör på sin ZX7, det är verkligen det mest svårbusade as till hoj jag kört. Fin annars men INTE är det en lekhoj. Han måste ju nästan ha en 900cc spis i den.

Rigge skrev:
Jag fattar inte hur han kan köra som han gör på sin ZX7, det är verkligen det mest svårbusade as till hoj jag kört. Fin annars men INTE är det en lekhoj. Han måste ju nästan ha en 900cc spis i den.

Aldig kört ZX7:an. Men visst rör den på sig. Antagligen drevad lr en 900 spis som du säger.

Bästa är väl att killen bl.a gör stoppies långt ut till dikeskanterna bland gräs o grus. :3freak

Inget jag vill försöka...

Jag tipsar om MX/FMX-filmerna Relish och Terrafirma *.

jag måste tipsa om fastbikesfilmen där dom kör ducati och vtr och nån hoj till jag inte kommer ihåg. den är svinbra med mycket ligistkörning på allmän väg :D

bmwjohan skrev:
jag måste tipsa om fastbikesfilmen där dom kör ducati och vtr och nån hoj till jag inte kommer ihåg. den är svinbra med mycket ligistkörning på allmän väg :D

Gillar också dem filmerna, speciellt "Fasbikes Show Mach 3" där de testar en Blackbird mot Hayabusa och ZX12R, kör 300+ i Tyskland och Frankrike.
Annars är alla "How to Wheelie and Influence people" filmerna bra de med :tummenupp

Tittade precis på urban streetbike warriors-smashes,crashes&bashes.

Den var helt ok,riktigt bra ihopklippt faktiskt..

Nu får man se hur ont det faktiskt kan göra att lära sig ett nytt stunt..

Jorrd skrev:
Gillar också dem filmerna, speciellt "Fasbikes Show Mach 3" där de testar en Blackbird mot Hayabusa och ZX12R, kör 300+ i Tyskland och Frankrike.
Annars är alla "How to Wheelie and Influence people" filmerna bra de med :tummenupp

ja du den filmen dyrkar jag men jag brukar känna mig rätt ensam på detta forum om att tycka motorvägssmisk är kul så jag skrev inget om den.
dom kör ju förövrigt skaaaaaaaaaaaapligt sköna powerslides med hayabusan i den filmen
:hihi

bmwjohan skrev:
ja du den filmen dyrkar jag men jag brukar känna mig rätt ensam på detta forum om att tycka motorvägssmisk är kul så jag skrev inget om den.

Medhåll, generellt föredrar jag galna men välgjorda FMX-filmer framför sporthojsstunt, där de senare ofta snabbt blir långtråkigt imo. Så jag vill ha fler tips på balla crolle-filmer! :rock :cdevil

jP skrev:
Medhåll, generellt föredrar jag galna men välgjorda FMX-filmer framför sporthojsstunt, där de senare ofta snabbt blir långtråkigt imo. Så jag vill ha fler tips på balla crolle-filmer! :rock :cdevil

Seth! The hard way.....han är ju BÄST och den filmen är grym!!

Nu blir man väl pryglad med löspenisar men trots att det är vinter tröst vi diskuterar så MÅSTE Slednecks filmerna tas upp.....mycket bättre än sina FMX syskon.....särskilt 1-3 är grymma!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT