Vinterkörning med Husaberg -04 (bilder, film)

• Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date
wheelie82 skrev:
Lite O.T men vad bjuds för en uppsättning 21"/18" med fina bromsskivor, drev och ok+bromspump? Sitter hyffsade crossdäck på. Passar husaberg och ktm skulle jag tro..

Skulle det inte fungera med det oket jag har till att börja med? O.T vet jag inte om jag kan hålla med om. Det enda som är lite fel var väl att det var jag som undrade vad man får ge för detta :-) Med lite reservation för att det skulle sitta dubbdäck på istället.

Jag vågar inte säga något pris för jag vet inte vad det ligger på.

Som exempel så har jag sålt en fälg med däck och bromsskiva på till en YZ 125 -97 för 600kr. Hyffsat däck på. Två gaffelben finns kvar till denna maskin, prisklass billigt, har inte orkat byta packboxar i dom bara, fick göra det på varenda maskin jag ägde för några år sedan men det var förvisso landsvägsmaskiner. Nu blev det O.T. :)

Grrrooov skrev:
Skulle det inte fungera med det oket jag har till att börja med? O.T vet jag inte om jag kan hålla med om. Det enda som är lite fel var väl att det var jag som undrade vad man får ge för detta :-) Med lite reservation för att det skulle sitta dubbdäck på istället.

Jag vågar inte säga något pris för jag vet inte vad det ligger på.

Som exempel så har jag sålt en fälg med däck och bromsskiva på till en YZ 125 -97 för 600kr. Hyffsat däck på. Två gaffelben finns kvar till denna maskin, prisklass billigt, har inte orkat byta packboxar i dom bara, fick göra det på varenda maskin jag ägde för några år sedan men det var förvisso landsvägsmaskiner. Nu blev det O.T. :)

Beror på vilket ok du har, har du Beringer-ok passar det inte direkt på, men dessa grejer har suttit på en Fe650, knappt använda alls. Jag vågar inte säga ett pris heller, för jag har inte bestämt mig om jag ska försöka sälja grejerna.. :3freak Så vi kom inte så långt. :hihi

Jag köpte härom veckan Nya Excel hjul 19/21" Med 2st nya Michelin crossdäck+2st Nya Michelin Dubb/Is däck.. Inklusiver bromskivor,och bakdrev..Allting nytt för 11000kr.. Tycker att det var ett ok pris för att vara nya grejor!? Så nu längtar man efter isen!! :banana

/Johnny

Bifogat

• Dubb_20o_20crossd_ck.jpg
    Dubb_20o_20crossd_ck.jpg
    39.5 KB · Visningar: 51
Hmm... har ju fan kvar mina gamla orginaldäck till 660in, man kanske ska slänga dit en massa skruv/bult bara för skojs skull o testa. Måste finnas iaf några som redan provat som har lite tips på skruv/bult och antal per däck, osv?

Ang. priser så sålde jag mina crossfälgar med dubbdäck,drev och skivor för 6000:-

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT