Vinterhoj

NSR_Martin skrev:
Öh, nu känns det som ni massuppfittat mig.... :rolleyes:

Har inte köpt den, har inte ens kollat eller ringt han, dock ringt på en i stockholm....

Finns en i aneby, ska ringa till han lite senare... Är jävligt sugen, lagom pris.... Är ju inte alls långt bort heller, så man kan ju lika gärna åka o kika på den...

fan också :( men du får ligga kvar där sålänge jag orkar inte ta bort dig efter som du är spekulant på en så ligger du bra där du ligger, hoppas det blir en crm, fast dt är inte så dumma heller.

spectre skrev:
fan också :( men du får ligga kvar där sålänge jag orkar inte ta bort dig efter som du är spekulant på en så ligger du bra där du ligger, hoppas det blir en crm, fast dt är inte så dumma heller.
Vill ha en CRM :fakta
Fan, såg att annonsen legat inne i 5 månader, den lär va såld eller att han fått ändrade tankar, men kan väll ringa ändå kanske, den är ju nära.... Annars får det väll bli den i stockholm...

NSR_Martin skrev:
Vill ha en CRM :fakta
Fan, såg att annonsen legat inne i 5 månader, den lär va såld eller att han fått ändrade tankar, men kan väll ringa ändå kanske, den är ju nära.... Annars får det väll bli den i stockholm...

Du kommer inte att ångra dig om du köper en CRM. Själv så letar jag efter ett par begagnade dubbdäck men det e synd att dimensionen på bakdäcket e så jävla ovanlig :huvet

Om du planerar att vurpa så "var försiktig" med plasten. Den e sjuuuukt dyr!

Edit: CRM-kollega måste vara det lyxigaste man kan vara

Last edited:
Dt:n funkar kanon på vintern!
Värmehandtag var oxå skönt :tummenupp

Bifogat

• Dtn 004.jpg
    Dtn 004.jpg
    108.4 KB · Visningar: 78
Överlägset smidigaste vinterhojen!

Bifogat

• UNTITL1.jpg
    UNTITL1.jpg
    129 KB · Visningar: 83
kawa1300 skrev:
Överlägset smidigaste vinterhojen!

Fan vad grymm vinterhoj :yoparty

Är det någon som vet om man måste ha vinterdäck på en Mc på vintern :confused: det blir ju mycket billigare utan :banana

whitesnake skrev:

Är det någon som vet om man måste ha vinterdäck på en Mc på vintern :confused: det blir ju mycket billigare utan :banana
hmm.. det är en bra fråga.. :confused: fast de kanske inte är tänkt att köra hoj på vintern i sverige :tungan men du har ju i af bättre grepp me rediga däck. .tänkt på digsjälv lite också :7peta sätt säkerheten först :4skrika

whitesnake skrev:

Du behöver inte ha vinterdäck på MC... men det är rätt dumt att åka utan... :fakta

behöver hjälp, ingen som kan hjälpa mig hitta en CRM till salu, säg max 15 mil från jönköping typ,...?

NSR_Martin skrev:
Varför är nästan alla CRM 91or? Såldes CRM bara 1991 i sverige...?

CRM kom till Sverige 1991 och försvann 1993. De flesta 91:or uttagna 93 så jag kan tänka mig att de var lite svårtsålda.

Mac skrev:
CRM kom till Sverige 1991 och försvann 1993. De flesta 91:or uttagna 93 så jag kan tänka mig att de var lite svårtsålda.
Tackar för infon :Bugar

Har jagat CRM som en galning nu, hittat 5 st, alla utom en är dock 30 mil bort, den andra är 20 mil bort, dessutom är alla dyra, plus en skitbillig som förmodligen inte är mkt o ha, så jag får jobba o slitahäcken av mig, o ta ett tvåmånaders-lån utöver grunden av farsan :gnissla

EDIT: Ska kika lite på DT med... Vill dock helst ha en CRM....

NSR_Martin skrev:
Tackar för infon :Bugar

Har jagat CRM som en galning nu, hittat 5 st, alla utom en är dock 30 mil bort, den andra är 20 mil bort, dessutom är alla dyra, plus en skitbillig som förmodligen inte är mkt o ha, så jag får jobba o slitahäcken av mig, o ta ett tvåmånaders-lån utöver grunden av farsan :gnissla

EDIT: Ska kika lite på DT med... Vill dock helst ha en CRM....

en crm är aldrig förlångt bort. Så följ ditt hjärta - bli en crm kollega du med :yoparty

20 000 är mycket pengar för en vinterhoj, jag måste dessutom ha dubbdäck till den, men vafan, man lever bara en gång :yoparty

Jag har inte råd me nya vinterdäck :huvet

Jag får köra med mina grusvägsdäck :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing