Vinterhoj

du ska inte ha nån vinter hoj.. det enda man ska ha är en volvo 244 + isdubb sen så... sen helst en isbana ;)

DTR-RULES

Det finns bara ett förslag :banana

Last edited:
whitesnake skrev:
DTR-RULLES

Det finns bara ett förslag :banana
Nej det finns två, din trångsynta...DT älskare... :fakta

;)

Hmm, finns väll några fler förresten? Har inte suzuki gjort en TS 125a?... hmm, har för mig en kille på skolan hade en sån,är dom nått o ha? Sen har väll kawasaki nån med??

Last edited:
NSR_Martin skrev:
Nej det finns två, din trångsynta...DT älskare... :fakta

;)

Hmm, finns väll några fler förresten? Har inte suzuki gjort en TS 125a?... hmm, har för mig en kille på skolan hade en sån,är dom nått o ha? Sen har väll kawasaki nån med??

TS125R (eller om det var TSR.. big deal) och Kawa KMX.

ni som säger att dtr ser ut som en moppe har ni helt fel min är nästan större än min polares crm och har dessutom bättre acceleration på höga varv men någon mindre topp

Adde`` skrev:
ni som säger att dtr ser ut som en moppe har ni helt fel min är nästan större än min polares crm och har dessutom bättre acceleration på höga varv men någon mindre topp

Hur kan det komma sig? :va

Du har ju INGEN hoj!! :lol

Itacha75 skrev:
TS125R (eller om det var TSR.. big deal) och Kawa KMX.

TS125R :fakta Kawasaki har ju KDX och KMX också...

Har kört TS:en KDX:en och CRM.... Hondan var klart bäst :Rockbanan :banana :Rockbanan

suzuki TS125 körde jag i början på körskolan men den är rätt slö ostryp, min dtr skulle nästan dra den :yoparty

Tror ni att det kommer bli mycket rost på hojarna är lite rädd för det jag vill jö ha en vinter hoj :va

0nicke0 skrev:
Tror ni att det kommer bli mycket rost på hojarna är lite rädd för det jag vill jö ha en vinter hoj :va

mkt rost!? du får väl fan ta och tvätta den noga! :va
hur tror du att en del bilar klarar sej, det beror helt på hur man sköter om fordonet :tungan

jojo men tvätta på vintern har jö bara kallgarge då fryser skiten sönder å spricker både här å där.. fast ja man får väll åka till sin farbror å tvätta den i hans varma goa garge :)

0nicke0 skrev:
jojo men tvätta på vintern har jö bara kallgarge då fryser skiten sönder å spricker både här å där.. fast ja man får väll åka till sin farbror å tvätta den i hans varma goa garge :)

hehe, jo du får väl göra det! :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...