Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska man stänga in sig i en såndär äcklig plåtlåda kallad bil??BlueNinJa skrev:du ska inte ha nån vinter hoj.. det enda man ska ha är en volvo 244 + isdubb sen så... sen helst en isbana![]()
Inte för att jag bryr mig så mkt hur en vinterhoj ser ut, men jag har fått uppfattningen att CRMen är mer välbyggd... Dessutom en hondaCRM 125r skrev:Köp en crm, dtr ser ut som en moppe
whitesnake skrev:DTR-RULLES
Det finns bara ett förslag![]()
Nej det finns två, din trångsynta...DT älskare...whitesnake skrev:DTR-RULLES
Det finns bara ett förslag![]()
NSR_Martin skrev:Nej det finns två, din trångsynta...DT älskare...
Hmm, finns väll några fler förresten? Har inte suzuki gjort en TS 125a?... hmm, har för mig en kille på skolan hade en sån,är dom nått o ha? Sen har väll kawasaki nån med??
Adde`` skrev:ni som säger att dtr ser ut som en moppe har ni helt fel min är nästan större än min polares crm och har dessutom bättre acceleration på höga varv men någon mindre topp
Itacha75 skrev:TS125R (eller om det var TSR.. big deal) och Kawa KMX.
0nicke0 skrev:Tror ni att det kommer bli mycket rost på hojarna är lite rädd för det jag vill jö ha en vinter hoj![]()
0nicke0 skrev:jojo men tvätta på vintern har jö bara kallgarge då fryser skiten sönder å spricker både här å där.. fast ja man får väll åka till sin farbror å tvätta den i hans varma goa garge![]()
haha , klart =) ska hoppa med skiten i slutet av sesongen nu baraNSR_Martin skrev:Ska man stänga in sig i en såndär äcklig plåtlåda kallad bil??![]()
BlueNinJa skrev:haha , klart =) ska hoppa med skiten i slutet av sesongen nu barablir väl ett 3-4 meters hopp ehh
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti