Vinterfilm från Oskarshamn 2006

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Hoj
Inte så många längre...
Här kommer nu vinterfilmen från Oskarshamn som Paddan (marcus) klippt och redigerat ihop med hjälp av material från grusgrops åka och iskörning.
Bil, motard, cross, 4hjuling.
Mycket sevärd film!

Ca 25 min lång och 350mb stor.

Vinterfilmen 2006

Kommentarer ;)

Håller på att ladda... Bara en timma till... :hihi

Kommenterar senare.... :tummenupp

Edit: FAN :4skrika Mitt internet bröt så jag får börja om från början igen.. :gråta

Edit: Va fan nu stängde den av sig och sa att det tog för lång tid!! :( Jävla skit.... :4skrika

Last edited:
trevlig

Fick mig helt klart på bättre humör :hihi (efter att ha lyckats radera semester bilderna)

Dricka pilsenr å åka völvo.....

Skulle också iväg å köra is i dag men det varkar inte blivit något.

Vad hände med bmw:n?

Tja vad som hände med BMW'n är det ingen som vet? Dagen efter startade den utan några som helst bekymmer eller symptom på någonting...?

E de de från sjön o så? den där vill nog ja åxå ha.. orkar inte ladda bara. Bränna kanske?
Edit: äh fuck it. fixar de när ja kommer hem istället... sitter i linköping o knäcker första. hadderajja :fyllisar

Last edited:
Ni såg ju ut att ha kul iaf, kan säga att det hade jag också när jag såg filmen :tummenupp

Vet du vart man kan tanka avsnittet där Filip och Fredrik var med? Vad var det ifrån?

Mögel skrev:
Håller på att ladda... Bara en timma till... :hihi

Kommenterar senare.... :tummenupp

Edit: FAN :4skrika Mitt internet bröt så jag får börja om från början igen.. :gråta

1 timme :va vad har du för slö bredband, för mig går det i 500 kB/s så om 10 min får jag se filmen :tungan

poZ skrev:
1 timme :va vad har du för slö bredband, för mig går det i 500 kB/s så om 10 min får jag se filmen :tungan

Just nu laddar den på 99,2 kb/s Men jag håller på att ladda ner en film till så det kan ju vara det som gör så det går segt...

Just nu endast.. 39min och 50sek kvar.. :död

eppe skrev:
E de de från sjön o så? den där vill nog ja åxå ha.. orkar inte ladda bara. Bränna kanske?
Edit: äh fuck it. fixar de när ja kommer hem istället... sitter i linköping o knäcker första. hadderajja :fyllisar

Vaffals gör du i Linköping när de e fest i stan?

Jo det är en massa ifrån sjön så de e bara tanka på annars kan jag bränna en kopia åt dig när du kommer hem!

Gick ej att upprätta en anslutning till server...... Jag vill också se ju :4skrika

Haha nu fick jag hem den... :yoparty

Lite för mycke bilar för min smak, Men annars va den helt okej.. :corn

Stakars 240.... :(

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back