Ställde in hojen idag i garaget för vintern och ställde upp den på ett stöd så både fram och bakhjul var i luften.
Fick då tanken om det verkligen var bra för framgaffeln att vara i sitt yttersta läge under ett par månader?
Spelar det verkligen nån roll eller skall man se till att den är intryck en liten bit iaf?
Fick då tanken om det verkligen var bra för framgaffeln att vara i sitt yttersta läge under ett par månader?
Spelar det verkligen nån roll eller skall man se till att den är intryck en liten bit iaf?

