Vinterförvaring i Uppsala med omnejd

OliZ

I am, you are, he she it is.
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Uppsala ish
Hoj
Warrior, GSX Café
Tjena alla.
Jag funderar på att skaffa hoj nu på höstkanten men jag har ingenstans att göra av den under vintern.
Är det nån som kan hjälpa mig eller som har tips!?

Vad som helst.
Utan förvaring kanske det inte blir nån hoj...
(min hiss är för liten :D )

\Ola (OliZ)
 
Jag drömmer om ett gemensamt utrymme för vintern, pyssla om den kära, och snacka en hel del skit med er andra.
 
Nalken skrev:
Jag drömmer om ett gemensamt utrymme för vintern, pyssla om den kära, och snacka en hel del skit med er andra.

Det skulle vara någonting :bow
Vi borde försöka satsa på något liknande.

OliZ... I garaget där jag har hojen kan vi nog få in en hoj till. Inget värstingställe är det dock. Kallt, dålig belysning, garagelänga men med typ hönsnät mellan alla garage.
Hojta till om du inte hittar något så kan jag prata med garagekompisen (det är hans garage).
 
Kryptonit skrev:
Det skulle vara någonting :bow
Vi borde försöka satsa på något liknande.

OliZ... I garaget där jag har hojen kan vi nog få in en hoj till. Inget värstingställe är det dock. Kallt, dålig belysning, garagelänga men med typ hönsnät mellan alla garage.
Hojta till om du inte hittar något så kan jag prata med garagekompisen (det är hans garage).


Schysst. Det skulle vara perfekt, bara det är tak över :tummenupp .

Skulle du kunna kolla med din kompis så att jag vet att jag har nåt "i värsta fall"?
Det verkar som om det kan bli affär till helgen.

\\OliZ
 
Upp!
Bågen är här nu!
Är det nån som kan hjälpa mig? :confused: :confused:

\OliZ
 
in med den i vardagsrummet som jag rekomenderar alla :)
Skit i hissen och be några jätte jätte snälla hojjers om dem vill hjälpa dig!
 
Trappuppgången är smalare än hissen.

Det måste ju finnas nån som har ett par kvadratmeter över nånstans?

\OliZ
 
Löser det sig inte för dig så finns det plats i Enköping. Jag har tomt i garaget, så det finns all plats i världen men det är inte nåt mekvänligt garage precis. Kallt och mörkt. :eek:
 
OliZ skrev:
Tjena alla.
Jag funderar på att skaffa hoj nu på höstkanten men jag har ingenstans att göra av den under vintern.
Är det nån som kan hjälpa mig eller som har tips!?

Vad som helst.
Utan förvaring kanske det inte blir nån hoj...
(min hiss är för liten :D )

\Ola (OliZ)

UPP!
upp upp upp
 
Upp o hoppa!

Du har pm..

Finns det någon här som känner Oliz?

Eller vet om han har löst förvaringsproblemet! :banana
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top