Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JT skrev:Är det någon som vet var man kan vinterförvara sin hoj i Sthlm området?
HansJ skrev:Kidnappar tråden lite, någon som har tips på skapligt billig och säker vinterförvaring, med mekmöjlighet, helst längs gröna linjen, typ Skarpnäck och inåt city?
/Hasse
Peter80 skrev:Tja!
Jag letar oxå... jag har hittat två bra alternativ.
alt 1. Nära st eriksgatan kostar 700kr/månad
ca 30 olika hojar. ganska trångt.
Alt 2. I Solna kostar 1000kr/månad
5-6 hojar jävligt seriöst och bra.
Hör av dig med PM om du vill ha kontakt info.
//Peter
:cornFürstenhoff skrev:Ring mig ang detta då vi inom mkt kort kommer att ha Stockholms säkraste/modernaste garage för motorcyklar inkl mycket bra mek möjligheter (verktyg & utrustningar finns i lokalen & ingår i priset).![]()
Pris per plats 1200kr (max 8 platser) & ligger intill Globen!!
Patrik,
SWT Racing.
070-7430300
JT skrev:Är det någon som vet var man kan vinterförvara sin hoj i Sthlm området?

[- sNaIjK -] skrev:Den som har ALT1 håvar m.a.o in 21 lök i månaden. Faen jag & en brud delar garage mitt i stan & betalar 160/månad...![]()
Kanske är lite dyrare i sthlm.
Jag pröjsar 500 kr/månaden här på Söder, men då står hojen fem våningar rakt under min lägenhet, bara att ta hissen ned och stå och smeka den om man har lustNicke skrev:Jag har varmgarage på mitt på Kungsholmen för 250 kr/månad (mekar inte regelbundet och tror inte man får det heller egentligen). Ca 400 bara för förvaring låter svindyrt... Betalade 950 kr/mån ett kvarter bort förut och sista erbjudandet jag fick var 650 för MC-plats.
sgtpepper skrev:Jag pröjsar 500 kr/månaden här på Söder, men då står hojen fem våningar rakt under min lägenhet, bara att ta hissen ned och stå och smeka den om man har lust. Rätt mycket pengar för en liten ynka MC-plats utan mekmöjligheter, hur kommer det sig att du pröjsar halva priset på Kungsholmen? Orättvist!
![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |