Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

tjörn

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2009
Ort
Tjörn
Hoj
honda cbr900rr-97
Hhahahaha ni är ju helt otroligt sköna ni här inne det är lite som en sluten anstalt...hahahaha Bockar och bugar för alla gör fina rumskamrater ni har.Fattas bara någon som har en dubbelsäng som bågen ligger i den ena och han i den andra flickvännen på ett liggunderlag i garaget.... oj oj oj ta detta inlägg som skämt..... Våren börjar närma sig var ute i söndags och tog mig en tur här på Tjörn, asfalten var liiiite hal och det var lite kallt men snart kan vi få ta ut våra flickvänner (mc) på en vår promenad.
 

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
haha ska faktiskt flytta in raringen till sovrummet, hon står lite i vägen för tv´n ;) Dock får hon hålla sig från att ligga I sängen...än så länge =P
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
flickvännen på ett liggunderlag i garaget
Vadå liggunderlag? Det skall väl ändå vara depåstöd?
Så att inte brön...däcken blir platta? :tuttar

för att kunna klämma och känna....
Vet dock inte om det någonsin skulle vara genomförbart med sambon :huvet
Du får välja vad du vill klämma och känna på med andra ord. :rolleyes:
Svårt val, bilder på hoj och tjej?


/e som konstaterar -18 utanför fönstret :gnissla
 

tjörn

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2009
Ort
Tjörn
Hoj
honda cbr900rr-97
Helt underbart. hahahahah tur att min tjej inte läser detta då hade hon väl slängt ut mig!!!! nä vi är ju särbo, hihihhihihihhi.
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...

Jag ser att min älskling fortfarande ser ut att trivas hos dig, inge torrkörning nu bara! :p

Under tiden har jag någon annans älskling i min hall xD

72199_493702000086_666770086_6945193_581782_n.jpg
 

Link_696

Metal music
Gick med
20 Jul 2010
Ort
runt växjö
Hoj
Honda cbr 900rr -97
haha fan va rätt, ser hur läckert ut som helst att ha hojen inomhus. fan va nice tummen upp för de
 

jonasb46

160 varv på ringen (2006)
Gick med
14 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
RSV4 Factory, RS 250
Hej! Vart de inte svårt att få ut mellanväggen? Och behövde du ta utav något på hojen, typ kåpglaset. Mvh Toyman


På Kangoon sitter mellanväggen med 8- 10 skruv, höjden räcker för alla sporthojar o passagerarsätet fäller man som vilket baksäte som.
Cykelstället tar ca: 40sek att montera- 3 skruv o mellanväggen har jag ersatt med heltäckningsmatta (flexibelt lastskydd) för att slippa montera mellanväggen hela tiden..:tummenupp
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Ikväll var det en sådan kväll när dom vart tvugna att avtäckas


R1 -08 vit/röd. Uttagen ny av mig -09, R&G skylthållare, svarteloxerade justerbara broms och kopplingsgrepp. Genomskinlig och tunn R1 tankskydd. Singelkuts och modellanpassade täckplattor ist för backspeglar.

R1 -98 vit/röd. Stålomspunna slangar, miniblinkers, miniskylthållare, och en välpassande undertail i org lack.

Som ni ser föredrar jag att ha dom i relativt org skick framför en massa kråkiga "stylingar". Båda två står givetvis i vardagsrummet.
 

Bifogat

  • 010.jpg
    010.jpg
    239.4 KB · Visningar: 477
  • 011.jpg
    011.jpg
    239.4 KB · Visningar: 486

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ludvika
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Beklagar färgåtergivningen då bilden tagen med min gamla vattenskadade mobil.
 

Bifogat

  • Kwak636.JPG
    Kwak636.JPG
    154.9 KB · Visningar: 254

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Då stod frugan på plats i vardagsrummet då!

vilken prydnadsblomma eller möbel som helst bleknar ju i jämförelse. :tummenupp Jag hade min i hallen ett tag förra året men det luktar ju garage i hela lägenheten efter några dar trots att man proppar igen utblås osv. Några tips?
 
Last edited:

sCaz

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2011
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki ZX9-R -98
vilken prydnadsblomma eller möbel som helst bleknar ju i jämförelse. :tummenupp Jag hade min i hallen ett tag förra året men det luktar ju garage i hela lägenheten efter några dar trots att man proppar igen utblås osv. Några tips?

Luktar lite om man är nära den, inte så farligt. Tömde förgasarna och pluggad innan jag ställde in den. Ska plocka av och tömma tanken i samband med tandborstsrengöringen, avluftningen bidrar nog till lite lukt.

Inte för att vara den, men motorcykel i vardagsrummet och spritflaskor i bokhyllan? Räkna inte med :tuttar i vinter...

:)
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top