Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

ser bra ut som vinter "prydnader" :D men det måste ju lukta bensin
och olja eller hade en minimoto i lgh men tyckte det luktade förmycket soppa inne i vardaxrumet:va
 
ååååh så jäkla vackert :)

Har haft tre hojar inne samtidigt som mest i min etta på 42 kvadrat.. En 125cc fiddy, en 110cc pocketbike och en motionscykel :arsele

Tyvärr har jag stort garage som Gixxern står i tillsammans med bilen ( http://www.garaget.org/?car=776&image=313815 ), hade gärna haft den som prydnad! Tur att man är singel :yoparty
 
Hahahah fan vilka knäppisar ni är :tummenupp Jag med :D

3ydspxv.jpg
 
Last edited:
wonderwizard skrev:
2616536 Det såg riktigt trångt ut. :yoparty

Ja det var förjävla trångt, men vad underbart de var att komma hem
och insupa denna lukt av kärlek :tuttar

Nu måste jag ju skaffa större place för att få in min SV :)
 
nu har man änligen fått målat i vardagsrummet.

så nu var det dags att flytta hojen från sovrummet till vardagsrummet, här finns det ju lite mer plats samt en bättre plats att beskåda skönheten :D
 

Bifogat

  • IMGP0252.JPG
    IMGP0252.JPG
    90.4 KB · Visningar: 925
  • IMGP0256.JPG
    IMGP0256.JPG
    102.8 KB · Visningar: 801
Lite fusk, kan inte kalla det hemma riktigt än trots att jag spenderar mer tid här. bilden är tagen i ett VIP rum på min biljardhall.

(förra knarren fick också följa med in en sväng...)
 

Bifogat

  • dsc00604.jpg
    dsc00604.jpg
    84.9 KB · Visningar: 539
  • JIM.JPG
    JIM.JPG
    10.7 KB · Visningar: 5,010
så där ja.
då har även min hoj fått ta plats i vardagsrummet, bild kommer en annan dag
 
wonderwizard skrev:
2638706 nu har man änligen fått målat i vardagsrummet.

så nu var det dags att flytta hojen från sovrummet till vardagsrummet, här finns det ju lite mer plats samt en bättre plats att beskåda skönheten :D
Fifan en sån där soffa har jag haft en gång i tiden.:D :D
 
Bushmyra skrev:
2662339 Fifan en sån där soffa har jag haft en gång i tiden.:D :D


fifan ?

skönaste soffan jag någonsin ägt. synd att den inte går att vända bara.
har polare som står på kö att ta över soffan ifall jag ska byta :D
 
Och här kommer bilden där den står garagerad för vintern
 

Bifogat

  • DSC00035.JPG
    DSC00035.JPG
    99.8 KB · Visningar: 1,548
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top