Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

cf620121008314d0a.jpg

:)

Snygg bild!!
 
Det är ingen som har dragit ut röven på balkongen och provstartat någon gång? :crash gärna bild på detta isåfall :rofl
 

Hemma hos min bror, hans tjej låg o kolla en film. :yoparty Jag satte en hundring på att han inte vågade:D

Han fick sova hos mig den veckan :smasha
 
Dags att väcka denna tråden till liv igen, dock så får våra hojar stå i garaget detta året.

men ni andra får gärna posta bilder på era skönheter inne i värmen :tummenupp
 
När jag har hus så ska jag ha hojen inne på vintern =D
 
<----------- Se avatar:rock Klart som relativitetsteorin att håjjen ska stå i vardagsrummet, finaste möbeln å inge krafs som Kamprad knåpat ihop!!
 
Orkar man baxa upp en Hornet till tredje våningen?
Jag kommer har tre hojar i vinter men bara garageplats för två :va
 
Orkar man baxa upp en Hornet till tredje våningen?
Jag kommer har tre hojar i vinter men bara garageplats för två :va

Två/tre polare och sen lite bärs efter det, snabbt och lätt fixat. Det är aldrig fel att motionera lite måttligt innan man dricker bärs har jag hört :beer :fyllisar
 
Last edited:
haha denna tråd får mig att undra om ni har toleranta tjejer eller är kroniskt singel :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top