Vinterförvaring erbjuds. (Del av P-ruta.)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag har plats för två hojar till i rutan jag hyr. Garaget ligger bakom grind och port.

Platsen är Sätra. 10 minuters promenad från Sätra T-bana.
Priset är tvåhundra spänn per månad och hoj.
Tillgängligt från 1/10 till 30/4.
Pelare finns i anslutning till platsen. Med en lång kätting kan hoj låsas fast i byggnadsdel.

OBS! Ej bur eller ögla i golvet. Det är enligt ovan en P-ruta. Ej mekmöjligheter.

Skicka PM vid intresse.

Last edited:
Har i år plats för en eller två hojar till i rutan, beroende på storlek. (Guldvinge tar ju mer plats än RS125)

Tänkte jag skulle låna tråden en liten stund istället för att skapa en ny! :)

Tänkte kolla ifall nån är intresserad utav att ha sin hoj vinterförvarad i liljeholmen, garageplats inomhus med kamera övervakning, dessutom krävs det tagg för att komma in samt så går det att kedja fast hojen i väggen också.
Inga mekmöjligheter

mvh Jocke

Last edited:
Tänkte jag skulle låna tråden en liten stund istället för att skapa en ny! :)

Tänkte kolla ifall nån är intresserad utav att ha sin hoj vinterförvarad i liljeholmen, garageplats inomhus med kamera övervakning, dessutom krävs det tagg för att komma in samt så går det att kedja fast hojen i väggen också.
Inga mekmöjligheter

mvh Jocke

Vad hade du tänkt för pris?
Hälsningar
Sofia

Även jag har utrymme i varmgarage över. Pris m m kan diskuteras, beroende på hojstorlek. Väldigt nära Tallkrogens T-bana i Enskede.

Kan nog klämma in en till hoj hos mig i Skarpnäck om det finns intresse. Bur i garage med möjlighet att fästa kätting. Har nu mina två pärlor stående där, den ena använder jag på vintern.

Jag lånar också denna tråd. Tyvärr TS är jag inte intresserad av Sätra.

Jag söker vinterförvaringsplats (varmgarage) till en hoj. Gärna i bur el liknande. Behöver ej mekmöjlighet. Runt 300 SEK per månad kan jag tänka mig att betala.

Instructor44059, har PM:at dig. Hör av dig...

Varmgarage finns i Stockholm/Sköndal för 1 motorcykel som har el men ej vatten.
Pris >299 månad eller högstbjudande. Tillgänglig till April/Maj.
Respekt för grannar krävs.
PM vid intresse.

Back