Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena, sambon (och jag med) lessnade på friktionsdäck efter förra vintern. Kör ofta ända upp till Luleå och fjällen bland annat och där är de värdelösa. Var bl.a. på bröllop i Sundsvall och kom inte uppför en backe för lunch dagen efter - pinsamt som f*n då jag är gammal Lule-bo som sladdat järnet hela vintrarna i min ungdom 
Nån som har tips på bra gummiverkstäder med drop-in, gärna nära eller i Södertälje. Ledig imorgon och har inte riktigt tid att ringa runt nu.
Ska ha 195/60-15 eller 185/60-15 omlagt på hjulen som sitter på bilen. Är ute efter nåt kring eller under 4000 spänn. Hoppas hitta t.ex. Nokian Hakka eller Michelin X-ICE för de pengarna. Inget billigt skräp och inte de dyraste heller.

Nån som har tips på bra gummiverkstäder med drop-in, gärna nära eller i Södertälje. Ledig imorgon och har inte riktigt tid att ringa runt nu.
Ska ha 195/60-15 eller 185/60-15 omlagt på hjulen som sitter på bilen. Är ute efter nåt kring eller under 4000 spänn. Hoppas hitta t.ex. Nokian Hakka eller Michelin X-ICE för de pengarna. Inget billigt skräp och inte de dyraste heller.