Vinteraktiviteter

Jag kommer, så kan ni andra rida islandshäst. :tummenupp
Mexico? SF? LA?

L.A. med veckokryssningar på Mexicanska rivieran.

Bara att köpa flygbiljett och en kryssningsbiljett så ska jag se till att ni hamnar på VIP-listan plus att mitt representationskonto kommer att gå varmt! :tummenupp

jag kommer också.. :D

Micke.
Henke.

Vore asballt! Fixar du VIP-status till oss oxå? :)

Micke.
Henke.
Aste.

Med eller utan sambosar/flickvänner? :va

Last edited:

Bara att köpa flygbiljett och en kryssningsbiljett så ska jag se till att ni hamnar på VIP-listan plus att mitt representationskonto kommer att gå varmt! :tummenupp

Micke.
Henke.
Aste.

Tja, min sambo ska ju rida islandshäst såååååå.... :D

Vinteraktiviteter? Du kan komma hit å hjälpa mig att få upp hojen på depåstöd utan att välta skiten.

Huhh, har du vält hojen? :(

Finns det inte ganska många galanta damer med på sådan här kryssningar? Utan!

*hukar och springer i sicksackmönster bort från sakkastaren*

På vårt bröllop (mitt och Busis) fick hans syster i uppdag att få upp Busis på en häst inom ett år. Jag kan tänka mig att det kommer att bli en STOR häst....
Därför vill Busis rida ISLANDHÄST så han får en mjukstart så att säga...:rolleyes:

(Undrar om det blir skilsmässa nu :confused:)

Jag var ju iväg och red islandshäst med RR-gänget. Minns inte riktigt var det var just nu, men där var fint och det var snälla hästar. 400 kr/person har jag förr mig att det kostade.
Max 20 pers.

Gör man det till en heldag så först ridning, sen hem och grilla (ja, det går faktiskt att grilla även om det vinter) och sen festa lite så tror jag det kan bli jäkligt kul faktiskt :)

Vi har varit och ridit islandshäst på åsen. Nervägen från Klåveröd mot Ljungbyhed, precis innan det planar ut är det upp till höger. Trevligt må jag säga. :)

Bifogat

• 996D.JPG
    996D.JPG
    233.7 KB · Visningar: 55
Vilse: från bilderna jag sett så tror jag att ni var på Kvarnbacka, eller?

Finns ju kullaberg också, är lite närmre, men inte alls lika mysiga ridvägar...

Bahhh, nu kom du på mej....

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tHFzX3H0Ul0&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tHFzX3H0Ul0&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Sköning...

Erotikmässan som finns här nere ibland är inget vidare. Man går igenom allt på 20 min typ :tungan

Strippklubb i sverige? Finns här någon bra? Dk har ju en massa, men jag tvivlar tyvärr på att även de har någon bra ;) (de får dessutom bara visa överdelen "lagligt" där, duger det åt dig? ;))

Jenna är överskattad!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...