Vinter Träning

Status
Ej öppen för fler svar.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Hur ser eran vinter träning ut nu då många av oss har ju lagt ner för säsongen :tomten

Själv så blir det att köra Moto GP 4 på PS2 och försöka köra lite Minimotor och misshandla 250 crossen riktigt ordentligt i skogen :yoparty

Drömmarna finns ju om ett tränings läger på varmare breddgrader :rolleyes:

over and out :)

vinter

Gottis skrev:
Hur ser eran vinter träning ut nu då många av oss har ju lagt ner för säsongen :tomten

Själv så blir det att köra Moto GP 4 på PS2 och försöka köra lite Minimotor och misshandla 250 crossen riktigt ordentligt i skogen :yoparty

over a,nd out :)
tjena
troligtvis träningsläger fuente alamo spanien den 12-16 december,återkommer med mer aktuell info längre fram,men billigt blir det och trevligt får vi hopas.
micke :tummenupp

Strider jag rättar den lite

För att bli snabb skall du:

- Sluta springa på krogen till tidig morgon härdar mig själv :tummenupp

- Sluta röka o snusa :tummenupp

- Träna din kondition :tummenupp

- Jobba hårt o spara mycket pengar till däck o bantid :tummenupp (har du ett extra jobb åt mig lr

- Kopulera friskt med unga damer :tummenupp räcker än så länge med carro hänger det inte ihop med träna din kondis :fakta

- Inte lyssna på gamla gubbar är det över 45 då lr du är ju mentor en ofrivillig sådan :tummenupp

Borno resan är jag med på finns inräknat i budgeten

Neutral skrev:
Vad är budgeten för en sån resa? :)

man tar sig råd och tar med alla däcken man har :3freak
för min del hoppas jag att 12000 räcker med allt utom däck och hoj :4skrika

Strider tur att jag ännu har 15 år kvar att bli bäst då :rolleyes:

Strider skrev:
Du har alla förutsättningar o framtiden för dig. Miinin var typ 26 eller nåt när han tog licens o började tävla. Han är 34 nu o satans så duktig.

Fixa din licenskurs NU.

gäller det om man tar licens i spanien är nog enda lösning just nu :huvet

blir första i vår klubbarna är förvarnade redan :)

Gottis skrev:

over and out :)

Det är väl bara till att slipa om vinkeln på dubben och hoppas på ännu bättre fäste iår.

Bifogat

• iskörning 003.jpg
    iskörning 003.jpg
    73.7 KB · Visningar: 120
*Sluta röka. Inte för hälsan eller nått töntigt, bara för att det är så satans dyrt.

*Träna hårt. Nya blåmärken varje träning.

*Mycket tv-spel

*Tjäna pengar på poker???

*Härda hjärnan med sprit minst en gång per vecka.

Jonte VSB R-T skrev:

Nu får du skäll ajjabajja :ajjabajja

Sluta röka ska jag med inga problem kan gå dagar utan att jag röker men värre med snuset blir inte lätt stackars tjejen som ska stå ut med mig och ännu värre för er som måste läsa mina hemska ord som måste komma ut :3freak

Jonte VSB R-T skrev:
*Sluta röka. Inte för hälsan eller nått töntigt, bara för att det är så satans dyrt.

*Mycket tv-spel

Sluta röka kanske inte är svårt men det är inte kul att gå runt med huvudverk och börja skaka bara man ser en cigg...

Jonte VSB R-T skrev:

*Mycket tv-spel

Sluta röka :tummenupp

Först ska jag nyktra till, sen ska jag nyktra till från semestern, sen ska jag bygga ihop hojen, och sen blir det till att åka till nåt varmt ställe och träna lite. Förhoppningsvis brno eller liknande.

Hansens Motor skrev:
tjena
troligtvis träningsläger fuente alamo spanien den 12-16 december,återkommer med mer aktuell info längre fram,men billigt blir det och trevligt får vi hopas.
micke :tummenupp
Vi var där förra året ihop med Swiiidi o webspyan,visst det va skoj o åka hoj i slutet av december men man lägger inte 600 mil för den banan.Funkar säkert fin fint för metra kit o dylikt men absolut inget för större cyklar.
Cartagena därimot hade siúttit som en fläskläpp :tummenupp

Gottis skrev:

* Bygga lite muskler. Ska börja med ansträngande saker såsom att sträcka sig efter fjärrkontrollen med hela magen istället för att hasa sig fram till den när man ligger där i soffan. Försöka bära så många flak öl som möjligt, kan fungera om det är fest och man behöver serva gästerna.
Bära barn när man är ute på promenad fungerar också. Lägg på en hund också och ta en normal brant backe att gå uppför.
Att använda fröken höger kan också vara en bra grej för att bygga lite.

* Konditionen. Öva upp lungkapaciteten ordentligt. Prata mycket i telefonen under vintern sådär. Andas djupt för att vidga lungorna lagom till säsongen.

* Psyket. Spela mycket MotoGP på PS2. Göra tappra wheelieförsök och försöka hålla sig kvar på banan in i det längsta. Köra skitfort. Hjärnan borde efter mycket spelande inse hur det ska gå till på en riktig bana. Ja förutom wheelisarna då, nåväl, när man vunnit kan man ju bjuda på en.

Ja det är ungefär allt. Blir en hård vinter det här..!

:rolleyes: jag ska nog bara försöka träna lite allmänt och bygga muskler på det gamla hederliga sättet samt öka kondisen

Bikerbitch skrev:
Att använda fröken höger kan också vara en bra grej för att bygga lite.

Hmm det fanns en tysk en gång som tävlade med kvinnor men va en man hon/han vann OS guld
:3freak

Gumman du du får plocka ur batterierna ur den i vinter ger iaf lite mer träning :hihi :hihi

Last edited:
Hur går d med vinterträningen -08 Gottis ??

För mig själv e d sedan i höstas konditions träning med löpning och cykling, styrketräning mest för ben och mage.. Efteråt mycket tid i vedbastun med sköna kalla sjödopp.. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...