Vinteråkning regerar

Motley

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Hälsingland
Hoj
ktm
Idag var man ute på en liten snösväng me hojen,

Det är tamifan bättre än samlag me gumman :kär ..... tror jag eller kanske inte, extasen peakar mycke längre iallafall :hihi

2 dm nysnö på fina vintervägar, en liten sjö som pistmaskinsförarna inte hunnit sabba med sina larvbandare :D

Bägge dojjorna på pinnarna och styra me rullen. HEAVY motherfuckin METAL :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

De e gott å leva :banana
 
Ääää, det var säkert kallt, blött, mörkt och helt livsfaligt halkigt.... :mad:


:lol
Skojar bara... :D
Jag hade själv tänkt åka lite snöskoj idag, men va fan allt regnade bort i natt. :(
 
Ja de e faktiskt ganska nice med snö. Sen jag köpte 640:n för 3 år sen så har jag ingen vinterågren alls man vill bara ha mer snö nuförtiden. det är nog första gången i mitt liv som man tycker att det faktiskt går att uthärda vintern :)

Tror inte jag druckit sprit på en månad :fyllisar bara för att man inte ska riskera att missa nån härlig snöpiskning !

Fucked Upp eller hur? :hihi
 
Känner igen det där, jag e bara ledig 2av 5helger så man vill ju inte missa det roliga :Bugar

:kulspruta :fyllisar

Motley skrev:
Tror inte jag druckit sprit på en månad :fyllisar bara för att man inte ska riskera att missa nån härlig snöpiskning !

Fucked Upp eller hur? :hihi
 
Motley skrev:
Ja de e faktiskt ganska nice med snö. Sen jag köpte 640:n för 3 år sen så har jag ingen vinterågren alls man vill bara ha mer snö nuförtiden.

Äh vafan här har det ju kommit nästan en halvmeter sista dygnen och nu går det inte att köra om man inte har en plogad bana :confused:

Dock är det ju tur att det finns plogade banor i närheten iofs :D
 
Visst. stort huvudmunstycke, findubb och plogbil.
Vad mer kan man önska sig..
 
Körning i veckan.

Jag får kanske klart min hoj i veckan. Någon som kanske kan komma loss och köra lite mitt i veckan?
Har släp men inte dragbil.
 
Har du pejl på nån is som är plogad i sthlms området?

Comi skrev:
Jag får kanske klart min hoj i veckan. Någon som kanske kan komma loss och köra lite mitt i veckan?
Har släp men inte dragbil.
 
visst. en fin på ljuserö. Körde lite i helgen men det var bara strul. banan är dock rätt ok.
Sen vet jag att det ska finnas en på Ullnasjön.
Har dock inte kollat, men kanske kör förbi under dagen och kan kolla.
 
Ville bara meddela att vi har 15 grader varmt idag, perfekt asfaltsåka-väder och fina motardbanor!! :arsele :tummenupp
Iofs, så har vi ju haft det hela vintern, haha.......

:P
Sara (inte ett dugg sugen på att åka is..... :rolleyes: )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top