Vinna en SUZUKI GSX-R1000...........

räser-kocken! skrev:
e det den där krockade hojjen eller :D :D

Muhahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........

Hhhmm, den ser ut som om den var uttagen i från butiken för 12 timmar sedan!!! :tummenupp

Team GR...

hur mycket kommer filmen kosta? och får man chans att vinna sukkan även om man inte kan delta på releasepartyt??

Asylum_Nakaza skrev:
hur mycket kommer filmen kosta? och får man chans att vinna sukkan även om man inte kan delta på releasepartyt??

ALLA som förhands beställer GR2 kommer att vara med på utlottningen av GHOST RIDER's svarta GSX-R1000!!!

Det gäller självklart även dom som bor i andra länder!!!

Lottningen kommer dock ske på release festen, där vinnar lotten kommer att dras inför alla dom ex antal HUNDRA gästerna!!!

Den GSX-R1000 som lottas ut kommer även att finnas där för att beskådas!!!

Team GR...

Snällt inkörd, gubbkörd. Endast använd till snabb touring. Saknar ljudämpare.
En hoj för den som vill synas (speciellt polisen kommer att uppmärksamma dig). ;)

pic_1.jpg

Om jag vill ha hojen..
Vad tror ni..
Självklart ska jag vinna den.

Wiseguy skrev:
Snällt inkörd, gubbkörd. Endast använd till snabb touring. Saknar ljudämpare.
En hoj för den som vill synas (speciellt polisen kommer att uppmärksamma dig). ;)

pic_1.jpg

Om jag vill ha hojen..
Vad tror ni..
Självklart ska jag vinna den.

om man pressar hojjen som GR gör så borde han ju hålla grejjerna i trim tycker man väll.. genom att byta slit delar m.m
Hojjen kanske e körd hård.. men tror nog inte de e nån fara :)
skulle inte vilja köra som han om hojjen va helt slut.. jobbigt med t ex motor ras och blåljus i röven.. :notme

RRickard skrev:
om man pressar hojjen som GR gör så borde han ju hålla grejjerna i trim tycker man väll.. genom att byta slit delar m.m
Hojjen kanske e körd hård.. men tror nog inte de e nån fara :)
skulle inte vilja köra som han om hojjen va helt slut.. jobbigt med t ex motor ras och blåljus i röven.. :notme

Nu var det med glimten i ögat jag skrev det där. Givetvis vet jag att grejerna är i tipptopp skick. Allt annat vore konstigt.

På bilden ser det ut som om det sitter en regplåt på!
Undrar hur de går till när man skriver ägarbytespappret :confused:
Registrerad ägare: Ghostrider :p

Jag vill ha den hojen :squid

Team GR skrev:
ALLA som förhands beställer GR2 kommer att vara med på utlottningen av GHOST RIDER's svarta GSX-R1000!!!

Det gäller självklart även dom som bor i andra länder!!!

Lottningen kommer dock ske på release festen, där vinnar lotten kommer att dras inför alla dom ex antal HUNDRA gästerna!!!

Den GSX-R1000 som lottas ut kommer även att finnas där för att beskådas!!!

Team GR...

Vet ni ente om att i konsumentskyddslagen finns det paragrafer som antyder att man inte får ha lotteri eller annan möjlighet till vinst åt endast sådana som köper en viss produkt!?!? :fakta

T.ex. Läskflaskor men vinster i korken m.m.

Så, jag tycker det är enklast ni bara ger hojen åt mig så anmäler jag er inte!!! :fakta :tummenupp :D

Konstigt att han inte börjar tävla istället om han nu tycker om att gasa så mycket den däringa Ghostridern? :confused:

Fast han är väl rädd för att få spö! :D

antagligen så är han redan på banorna och kör... men vem skulle uppge sin identitet även på banan? inte jag iaf...

den där suzukibike-challange är ja redan med och kör i.

Om snuten identifierar hojen när vinnaren kör den hem..... blir man inte slängd i finkan i 20 år?? :crash :notme

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti