Vinn en minimoto gratis!!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Nu lottar vi ut en minimoto alldeles gratis igen, välkomna in til oss o skriv upp er på listan. Skriv bara jag vill vara med i tråden så fixar vi listan under natten.

Dragning sker i nästa vecka, tid kommer upp här om när det blir.

www.minimotos.nu klicka på forum, reggning tar ca 30 sek, sen går ni in till allmäntforumet och går in i den klistrade tråden:

Tävling Igen Då Rå :)


Mvh Rejvis :)

post-13-1107709271.jpg
 
Last edited:
Egentligen borde jag vinna med tanke på min insats... var kanske 2 min på wcx-festen, sen stack jag...
 
Nu är det min tur! Urbantiger (har för mig det va han) får inte vara med tycker jag :tungan Vinner han igen är det fusk... :fatta!
 
Hjälper det att tjata om att man skall vinna i förtid denna gång också? Såsom UrbanTiger gjorde sist. :tungan
 
UrbanTiger skrev:
Okej... jag tog bort det...........
En viss förvirring råder, men om jag fattar rätt så kan man fortfarande anmäla sig, jag gjorde det iaf.
 
Jag och tjejen anmälde oss igår men ingen av oss kom med, det stod med stora bokstäver "kl 22 är röstningen slut". Är den det eller inte :va
 
UrbanTiger skrev:
Det är skitkul att vinna....

Du har väl städat undan i garderoben så du har någonstans att ställa den :tummenupp

Inte än. Den formella dragningen har ju inte skett än, måste nog vänta på den innan jag hämtar den.
Väcker minst uppmärksamhet på så vis! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top