Vinn 2 dagar på California Superbikeschool NU!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Kommer du på festen på H-D båten i Stockholm har du chansen att vinna en resa till Almeria i Spanien och två dagars kurs med California Superbikeschool.

Festen för att fira att antalet omkomna sporthojsmotorcyklister minskat drastiskt börjar 14.00 och avslutas 18.00. Allt sker på H-D båten på Stadsgårdskajen i Stockholm.
Du kommer väl ?

Magnus Klys / chefredaktör MC-Folket

--- Wow - fick just detta från Magnus på MC Folket -- jag sku gärna ha 2 dagar på CSS och en R6´r på Almaria... ----

Kom dit nurå. Finns redan en tråd om det här dock... ajjabajja ;)

Jag ska nog dit iaf. Tar hojen dit.

Fan det få ju va lite rättvisa i det hela vi som inte bor i sthlm då har inte vi chansen att vinna :(

Hade gärna både deltagit och vunnit..

Men enligt poll tidigare här på sporthoj så bor de flesta hojåkare i Skåne, inte i Stockholm :P

Dags för båten att byta kaj?

2 dagar i Spanien är ju aldrig fel...
Men dyker upp oavsett om man vinner något eller inte..
Hoppas på att vädret är kanon så att man kan ta hojarna upp =)

Synd att det inte var senare, tar ju ändå hojen upp på kvällen... Men kl 18 har jag säkert inte ens slutat jobbet. :4skrika

xyx skrev:
Hade gärna både deltagit och vunnit..

Men enligt poll tidigare här på sporthoj så bor de flesta hojåkare i Skåne, inte i Stockholm :P

Dags för båten att byta kaj?
Det är väl bara för MC-folket att fixa en utlottning per SMC-länsorganisation :tummenupp

Besserwisser skrev:
Klart taskigt av SMC/MC-Folket att utesluta större delen av sina medlemmar från en sån utlottning :kocko
Helt klart en anledning att gå ur SMC :va
Snarare obetänksamt än avsiktligt taskigt. Definitivt ingen anledning att gå ur.

Besserwisser skrev:
Klart taskigt av SMC/MC-Folket att utesluta större delen av sina medlemmar från en sån utlottning :kocko

Kanske dax att bena ut lite saker ?

Jag är fullständigt övertygad om att SMC gjode detta för att locka folk till sin båt UTAN baktanke på att stänga ute medlemar.

Sen kan man tycka vad man vill om SMC,dock skall man inte glömma att dom är bland dom få(enda) organerna som kan påverka beslutsfattarna på ett för oss posetivt sätt....såvida du inte är kompis med Göran P så tycker jag att SMC centralt gör ett bra jobb.

Dock har jag inget över för den lokal delen,men det gäller att se helheten.

Besserwisser skrev:
Det var väl H-D båten (i Stockholm) som lovade att bjuda på käk om dödstalen sjönk i år. Klaga på dem istället.

Långa farbron skrev:
Kanske dax att bena ut lite saker ?

Jag är fullständigt övertygad om att SMC gjode detta för att locka folk till sin båt utan baktanke på att stänga ut medlemar.

Sen kan man tycka vad man vill om SMC,dock skall man inte glömma att dom är bland dom få organerna som kan påverka beslutsfattarna på ett för oss posetivt sätt....såvida du inte är kompis med Göran P så tycker jag att SMC central gör nytta.

Dock har jag inget över för den lokal delen,men det gäller att se helheten.
Att anledningen va att locka folk förstår jag. Har man lottat ut SMC-prylar så har jag inte reagerat, men dethär är en ganska stor sak som man ska lotta ut.

Att gå ur kan kanske är lite drastiskt men den känslan kommer helt ärligt från hjärtat. Vi får se om man inser att man varit "obetänksamt" och hur man i så fall hanterar det.

Last edited:
Besserwisser skrev:
Att anledningen va att locka folk förstår jag. Har man lottat ut SMC-prylar så har jag inte reagerat, men dethär är en ganska stor sak som man ska lotta ut.

Att gå ur kan kanske är lite drastiskt men den känslan kommer helt ärligt från hjärtat. Vi får se om man inser att man varit "obetänksamt" och hur man i så fall hanterar det.

Öjj, vilket elände - jag vett att inga har tänkt som du gör här!
Jag kanske ska se om jag kan få tag i CSS och be att dom träckar sin offert tillbax, eftersom att jag inte ser någon lösning annars på hur vi kan få alla som inte är med att delta i lottningen!

Jag är verkligen ledsen att det blev såhär :(

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...