Semlon Pytting
Ny medlem
Hallå. Jag har en Yamaha FJ1100-84, den är så fruktansvärt vinglig och spårkänslig. Känns som att hålla i ett stort gyro när man kör, kör man i en asfaltsspricka, vet man aldrig var man hamnar, hjulspår i asfalten är rena mardrömmen. Kort sagt, det känns som underdelen på hojen lever sitt eget liv. Har nu sett att det läcker ur höger packbox fram, men kan det inverka så mycket? Och i kurvorna wobblar den, i rondellerna känns det som att styret ska slå runt ett varv!
Min första hoj som återfallsknutte, men nu börjar jag fundera om det var ett riktigt felköp.
Tack på förhand.
Semlon
Min första hoj som återfallsknutte, men nu börjar jag fundera om det var ett riktigt felköp.
Tack på förhand.
Semlon