Vinden har vänt - igen!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu är det tydligen så att det har hittats en del "band" i en källare, undrar vilken korkad kamrat som glömde dem?

Skandalerna avlöser varandra, vilken bananrepublik det här blivit. :banana

Snart är Borrelius privata förehavanden glömda, Fettot kan ju svara på varför de gömmer sina mail i en källare istället.

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_13851808.asp

"Flera hundra krypterade band"

jisses vad de mailar.

Edit: låter som en dålig coverup angående de pågående fuskaffärerna men det är säkerligen sant.

Smutskastnigen har nog bara börjat....

Last edited:
Markus skrev:
2536295 Nu är det tydligen så att det har hittats en del "band" i en källare, undrar vilken korkad kamrat som glömde dem?

Skandalerna avlöser varandra, vilken bananrepublik det här blivit. :banana

Snart är Borrelius privata förehavanden glömda, Fettot kan ju svara på varför de gömmer sina mail i en källare istället.

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_13851808.asp

he he

Antligen lite drag i Svensk politik.
Har nere ar det handgemang i parlamentet ibland! :tummenupp Blir lite intressantare da.

det är en avledningsmanöver för att få folk att glömma dom nya ministrarnas minst sagt dåliga etik och tveksamma moral (svartjobb, tvlicens mm)

Homo skrev:
2536535 det är en avledningsmanöver

Det tror jag också, jag tror dessutom Reinfeldt visste att de här brudarna har risig moral så han har nog arrangerat hela Tsunamikatastrofen med hjälp av en gummibåt och en massa dynamit som han fått av Svenskt Näringsliv. Därefter har han personligen tvingat Lars Danielsson att ljuga efter att han kidnappat Danielssons hudläkare och hotat att stoppa Danielssons recept på hudkrämer för hans minst sagt dåliga hy. Sedan har han raderat telefonsamtalsloggar, mailregister och därefter bokat upp presskonferensen som skall lura alla dumma svenskar.

Markus skrev:
2536650 Det tror jag också, jag tror dessutom Reinfeldt visste att de här brudarna har risig moral så han har nog arrangerat hela Tsunamikatastrofen med hjälp av en gummibåt och en massa dynamit som han fått av Svenskt Näringsliv. Därefter har han personligen tvingat Lars Danielsson att ljuga efter att han kidnappat Danielssons hudläkare och hotat att stoppa Danielssons recept på hudkrämer för hans minst sagt dåliga hy. Sedan har han raderat telefonsamtalsloggar, mailregister och därefter bokat upp presskonferensen som skall lura alla dumma svenskar.

jag hör att du sitter på massa go insiderinfo angånde "tsunamigate", bring it on

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg