Vindavisare till hornet 600

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
hejsan, har skaffat mig en hornet 600.

Nästa år har jag kanske tänkt fara ut å köra lite längre sträckor och då skulle det nog kännas bra med en liten vindavisare. Nu till problemet, jag har sökt på sporthoj och på google utan resultat att finna någon. Så finns det nån vänlig själv som vet nån sida? Jag har sett på några bilder på en liten diskret vindavisare, hittar den dock inte nånstans.

tack på förhand

MVH//ola

Mad as skrev:
Finns en tuff hos bikeshop.se. Styling/fronkåpa

jag vet inte om jag tycker den var så tuff. Men om man fick se en hel bild av hojjen med en sådan frånkåpa så kanske man ändrar sig, nån som sett nå liknande och har en bild?

olaking skrev:
hejsan, har skaffat mig en hornet 600.

Nästa år har jag kanske tänkt fara ut å köra lite längre sträckor och då skulle det nog kännas bra med en liten vindavisare. Nu till problemet, jag har sökt på sporthoj och på google utan resultat att finna någon. Så finns det nån vänlig själv som vet nån sida? Jag har sett på några bilder på en liten diskret vindavisare, hittar den dock inte nånstans.

tack på förhand

MVH//ola

Det finns en honda original. Köpte en så'n själv och visst gör den nytta men tyvärr förhöjer den ju inte utseendet. Finns bild på Hornet 900:ans på Hondas hemsida, 600:ans ser likadan ut förutom andra fästen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT