villken hoj tycker ni att jag ska sattsa på ?

jag har beslutsångest nu ju :huvet jag tycker GasGas en är snyggare än dt n men dtn är mkt billigare ..o gasgas en lär ju gå lite bättre ostrypt än dtn

dtn är en kul hoj men om du vill ha det värsta så är det gasgasen som gäller. plus att gasgasen är en riktig sm.

The red power skrev:
jag har beslutsångest nu ju :huvet jag tycker GasGas en är snyggare än dt n men dtn är mkt billigare ..o gasgas en lär ju gå lite bättre ostrypt än dtn

Har du mycket pengar ett röra dig med? För sedan så måste du ha hjälm+skyddsutrustning som kan gå på uppemot en 8.000 - 9.000

seyou skrev:
Har du mycket pengar ett röra dig med? För sedan så måste du ha hjälm+skyddsutrustning som kan gå på uppemot en 8.000 - 9.000

jo jag vet att det kan gå på så mkt men jag prioriterar säkerhet så de får väll kosta så mkt :banana

är inte yamaha dtr sm 06 en riktig sm??

The red power skrev:
jo jag vet att det kan gå på så mkt men jag prioriterar säkerhet så de får väll kosta så mkt :banana

är inte yamaha dtr sm 06 en riktig sm??

Vad menar du med riktig :confused:

Ta gas gasen ingen tvivel om saken! du får mycket bättre saker på den + mer effekt! Det är garanterat en roligare hoj! Du får en bättre sm känsla på den jämfört med dt:n som snarare känns som budget sm.

The red power skrev:

Du killen kolla här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=103488&page=6&pp=20

Hela tråden är full av stylingförslag till dtr och bilderna på den sidan ja länka till är så jag ska styla min till. Kommer max kosta 2000 spänn tror jag.

Den är snyggare än GasGas + att du slipper sköta motorn lika pedantiskt om du har dtr. Du vet väl hur mer ofta du måste byta kolv mm. med en GasGas. Det är nått som många missar i priset. Kolvkit är inte billigt.

The_Plumber skrev:
Du killen kolla här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=103488&page=6&pp=20

Hela tråden är full av stylingförslag till dtr och bilderna på den sidan ja länka till är så jag ska styla min till. Kommer max kosta 2000 spänn tror jag.

Den är snyggare än GasGas + att du slipper sköta motorn lika pedantiskt om du har dtr. Du vet väl hur mer ofta du måste byta kolv mm. med en GasGas. Det är nått som många missar i priset. Kolvkit är inte billigt.

jag vet att det är täta servicar ..de har jag räknat me om jag köper gasgas

The red power skrev:
jo visst är den snygg men nu är de så här jag åker ju honda nu så jag skulle ju vilja fortsätta åa honda men det finns ju ingen ny honda 125 2-takt :huvet ...och jag vill absolut inte åka yamha så då äre ju bara gasgas kvar :D
men jag vet ändå inte hur jag ska göra :huvet

Varför inte yamaha. Jag kan bara säga det att yamaha är kvalite rakt igenom och dt är absolut inget undantag. http://www.bike.se/utrustning/index.php?view=154 Där kan du läsa varför en 16 åring ska köpa dt. När jag läste det blev jag såld! :D

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...