Ville hon ligga eller inte?

Ville hon ligga eller inte?

• Antal röstningar
    0
Klart du kan ta det som ett löfte:tummenupp

Bara att säga till, så skall ni bli väl omhändertagna i vår fina stad :pussa :öl :pussa

Väljer för övrigt att inte kommentera 08ornas inlägg.. Sparkar inte på folk som ligger ner.

ahh d låter perfa!! GBG är världens härligaste stad, o d säger ja utan att ha varit i 08a-land. :P

så visst, packar ner nåra brudar o kommer o hälsar på. men då får ni orda en ordentlig fest. ;)

Nu var mina siffror exempel om du läste vad jag skrev, MEN när du börjar "ragga" på snygga blondiner med silikonbröst så ska jag säga att du är jäkligt duktig om du kan komma över 2/10 (glöm inte bort att runt 5/10 försvinner direkt).
Vi snackar ju inte nått kvart i 3 raggande på krogen på nån random tjej här!.

Jag antar att du har läst en viss bok, eller så är du han den där tönten som var med i "färjan" som ledde nån fånig kurs för tafatta killar som aldrig fick till det.
Skulle jag få för mig att ragga så skulle jag ragga högkvalitativt och då ingår inte blondiner och inte heller silikonbröst...

Jag antar att du har läst en viss bok, eller så är du han den där tönten som var med i "färjan" som ledde nån fånig kurs för tafatta killar som aldrig fick till det.
Skulle jag få för mig att ragga så skulle jag ragga högkvalitativt och då ingår inte blondiner och inte heller silikonbröst...
Kul när man kan hålla med någon här! :tummenupp

Klart fall av "The Game"-sjukan.

Får mig tänka på en sann historia som en vän till killen berättade:

Stod i en krogkö bakom en läcker :tuttar varpå han utbrister "hej vill gå hem till mig och ta en pizza och kn*lla" ...Smack! fick en öronfil.."vadå gillar du inte pizza" Smack ..där kom den andra...Stackarn han var i alla fall ärlig.:näsblod

Om det funka på någon annan förtäller inte historien...

Nu har jag inte läst hela tråden men....tog du henne på örat och slickade henne på brösten? Säg att du gjorde det. Snälla, säg att du inte stod där som ett jävla utvecklo.

Man blir förbannad. :mad:
Sälj genast sporthojen och tjöp flugsmällor för pengarna, som du sedan örfilar dig själv kontinuerligt med tills du inser vilken miss du har gjort.

Kul när man kan hålla med någon här! :tummenupp

Klart fall av "The Game"-sjukan.

Jepp, alla som har läst boken tycks tro att de är fullblodsproffs på att ragga :D Sen att de inte har utövat det själva är ju en annan femma :rolleyes:

Alla vet att det enklaste sättet att ragga är att skaffa en flickvän, då är man tydligen ett hett villebråd :näsblod

Stod i en krogkö bakom en läcker :tuttar varpå han utbrister "hej vill gå hem till mig och ta en pizza och kn*lla" ...Smack! fick en öronfil.."vadå gillar du inte pizza" Smack ..där kom den andra...Stackarn han var i alla fall ärlig.:näsblod

Ojdå... Det var inga ord och visor! :rolleyes:
Varför är det helt legitimt för en tjej att slå till en kille när han säger något dumt? När det säkerligen skulle bli polisanmälan och rabalder om det var en kille som hade gett en tjej två lavetter för att hon enligt honom hade sagt nåt klumpigt.
:confused:

Varför är det helt legitimt för en tjej att slå till en kille när han säger något dumt? När det säkerligen skulle bli polisanmälan och rabalder om det var en kille som hade gett en tjej två lavetter för att hon enligt honom hade sagt nåt klumpigt.

Ja, det är sjukt :mad: Sånt gör mig förbannad när allt annat ska vara så jävla jämnställt! Skulle en tjej göra så på mig så skulle hon nog fan få smaka :kryckor
Förvisso skulle jag aldrig knulla kort efter att ha ätit en pizza, då får man ju håll.

Det är den sociala konstruktionen med normer i vårat samhälle som förtrycker mannen såklart.

duh. :rolleyes:

Jag säger som Chris Rock. Women are smarter then men, more social then men and bigger winners. But men still rule the world. Why? Cause we can KICK YOUR ASS. :D

Last edited:
Hehe, har faktiskt inte läst boken och missade den där färjan showen. Tyckte du boken var läsvärd?

Jag är definitivt inget fullblodsproffs på att ragga och det har jag aldrig påstått heller. Vad jag däremot vill komma med är konstruktiv kritik till en kille som öppet berättar om en situation har känner att han gjorde bort sig i och vill kunna hantera i framtiden.

Jag tycker definitivt att det tillför mer till den tråd som trådskaparen skrev än kommentarer som "Du suger" eller "Men är du böööög eller?!?"

Jag har hört den där på riktigt vid bardisken, strax innan stängning.

"Följ me mig så bjuder jag på en hamburgare å så kan vi knulla sen"
*bitchslap*
"Förlåt så jävla mycket, hur skulle ja kunna veta att du är vegan"
*bitchslap nr2*

Jag vet fortfarande inte vem killen är, men skön attityd hade han...

Jag själv har blivit påpucklad av en attackfeminist i MAX-kön en natt, jag vet inte vad upprinnelsen till det hela var, men hon blev förbannad på mig av någon anledning och började puckla på mig, så jag gav henne en femkrona och bad henne ringa när hon fyllde ut en A-kupa.

Då fick jag hennes feministkompisar på mig också, fast vid det laget skrattade hela kön åt trasbyltorna, så dom gick därifrån...

Hm, visst du missade nog din chans till att ligga, jag håller med om att du borde ha frågat om ni kunde splitta taxi, ta en kaffe, åka med buss, byta nr etc. men fan don't worry! har det hänt en gång så betyder det inte att det inte kan hända igen;)

Något jag har tänk på rätt mycket är varför det alltid är killar som måste ta steget och visa första intresse? Jag har inge problem att göra det men det känns som någon dum jävla regel. Det är ju så kul när en tjej kommer fram och säger hej eller börjar prata tycker jag! Visar att hon är framåt och inte helt handikappad. Det får ofta mig att känna mig mycket mer villig att prata och försöka göra så att kvällen känns speciell för henne. Det känns Mest som att upptagna tjejer tar initiativ.:näsblod

Sen undrar jag om någon här har vart med om att ni är på krogen, ni träffar någon snygg trevlig brud som ni börjar prata med men så efter ett tag vill man ju göra något som kan göra det mer socialt, som typ, bjuda på något att dricka eller ta en cigg tillsammans, men om det är slutet av kvällen och krog budgeten har tagit slut och du vill gärna hålla dig undan från att feströka, vad gör man?:va

Last edited:
Det är ju så kul när en tjej kommer fram och säger hej eller börjar prata tycker jag!

Jag förutsätter alltid att hon är slampa eller pyskiskt livsfarlig om jag råkar ut för det :rolleyes:

Nä allvarligt så tycker jag precis som du att det säger mycket om tjejen. Nått våp som bara sitter i sitt hörn och väntar på att andra ska ta initiativ kan man vara utan.

Jag förutsätter alltid att hon är slampa eller pyskiskt livsfarlig om jag råkar ut för det :rolleyes:

Nä allvarligt så tycker jag precis som du att det säger mycket om tjejen. Nått våp som bara sitter i sitt hörn och väntar på att andra ska ta initiativ kan man vara utan.

yeah så sant, och som jag sa så känns det som att de brudar som kan komma fram och prata är nästan bara de upptagna!.. fan jag håller på att bli psykiskt störd över att alla bra brudar är upptagna!!:mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT