Villatankar

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Hmmmm Jag hade just en väldigt uppspelt granne som ringde på dörren som en epileptiker på stroboskopmässa...
"Allt bara viberar och skakar hos oss"
Nu kan man inte lyssna på musik längre, arhgghhhhhh ***gubbe, och det var dom som festade hela sommaren (dygnet runt) förra året och lyssnade och sjöng dåligt till ROCK!!!
Jag som knappt lyssnat på musik på jääääättelänge och var så sugen på att få trummhinnorna att kittla lite.

Självklart uppskattar jag att han kom och plingade på ist för att ringa störningsjouren som jag iofs gjorde när dom spelade, hihi.
Men det var en annan sak, dom spelade stötvis och sjöng dåligt hela natten även på vardagarna när jag jobbade.

Funderar helt superseriöst på att HYRA hus ist eftersom jag inte har 5millar att skinka ut för en risig villa i nån stockholmsförort..
MÅSTE bo kvar här.

En gång klagad alltid klagad eller??
Jag trodde det var jag som hade esset i ärmen på dom, men nu är det ombytta roller. Tänk vad lite drömmar om tinnitus kan få för konsekvenser.
Nu vågar jag knappt lyssna på musik i hörlurar om det ska va så känsligt.
E ju inte direkt så att jag spelar ofta, har aldrig tidigare haft problem med folk som vågat sig upp för att klaga på mig:D

Kanske ska sluta vara så jävla trevlig i porten när jag träffar grannar o annat skit.

Nån som kan upplysa mig om priser och vad man ska tänka på samt kostnader som man inte vet om förräns man står där??

Så jävla gott!!

Hehehe, tycker samma sak. bodde i en lägenhets slänga för 2 år sen med bara ungdomar, (som jag) men eftersom jag jobbade konstant så blev det lite jobbit när grannarna fortfarande hade samma låt på när jag vaknade.
festade en gång då visade sig att en annan ättrig jävla gubbe hade flyttat in brevid.:fyllisar
Efter detta flyttade jag till hus å har inte ångrat en sekund av det beslutet, bäst av allt e att jag bröt upp med tjejen för ca 1 år sen så nu har jag hela huset sj:yoparty. Dock inte så dyrt bor ju utanför gbg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg