Vill veta vad stocholms bästa rockklubb heter?

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Vad jag eftersöker är ett ställe som kör modern rock....disturbed, breaking benjamin, soilwork, mudvayne, linkin, papa roach etc..

Stället ska gärna även ha ett partygolv...så rena barer går bort.

Kom med tips !!! :tummenupp

Harry B James och Anchor som nämts här ovan är det närmsta du kan komma tror. Ska finnas nåt rocksställe i Gamla Stan också har jag för mej:va

Ambassadeur har ju förvisso ett "rockdansgolv" längs nere.. :)

(Kellys har jag aldrig vart på, så jag kan inte uttala mej om detta)

Last edited:
Medusa i gamla stan alla gånger! finns dansgolv också, litet men ändå ett dansgolv. :)

Harry B james är jag fan till och med stammis på! så det rekommenderar jag:tummenupp men iofs är det mest musik från 80-90 tal, på fredagar är det Crazy nights och då är det mest 80 tals rock.. typ "guns rosor"( ;) ), kiss och liknande men en jävla party stämning iaf och på lördagar är det dirty nights och där är det mest metal, då kanske du kan höra någon Disturbed låt eller in flames men inte så mycket linkin park musik.. det är som sagt mer metal då.

Pub Anchor är rätt likt men där på tisdag och söndagkvällar har de rock-kareoke med ett stort sortiment av låtar du kan sjunga!:yoparty

Men annars finns också "Rocks" vid Mariatorget! dom har jag faktiskt inte vart hos så mycket, men det kan du ju också kolla upp..

Sen har jag bara vart på medusa en gång när det var Bandit rock 106,3 kväll där.. men då sög det.. vet inte hur det är annars

Lycka till och vi kanske se på harrys;)

Glöm inte snittåldern på 16 också :tummenupp

Dom gånger jag varit där har snittåldern legat högre, men så har jag bara varit där två gånger också, på min födelsedag och efter konserten med in flames. Annars har jag hängt mycket på ankaret.

Debaser o anchor e enligt mig dom enda kvarvarande rockhaken.Möjligen medusa oxå trots väääääldigt låg snittålder.Kellys va great förr men har numera förvandlats till kostymnisse o "raggaesnubbe"-bar.Vill man uppleva RIKTIG rockklubbskänsla får man pallra sitt arsle en bit från stan dock.(läs karlstad) =)

Harry B James skulle jag aldrig sätta min fot på igen :P
Sist jag var där så var jag den enda som inte hade tights, långt blonderat hår och var översminkad. Och musiken var då enbart 80 och väldigt tidigt 90 tal.

Men gillar du sånt så kanske det är något att hänga i julgranen.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8